Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bmwm skrev (44 minutter siden):

Fikk en e-post fra Elkjøp nå. Ryzen 5900x som jeg bestilte i november med bekreftet dato 15 desember, den ble nå endret til 9 april! Før det ble den endret til 5 januar, så 13 januar, nå 9 april. Helt klart siste gang jeg forhåndsbestiller noe fra Elkjøp.

Jeg bestilte 3060Ti 02/12 rett etter launch fra Ekjøp, 50+ på nettlager til å være bekreftet på lager 25/01-21. Nå er ny dato 08/04-21.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Quakecry said:

Fordi det gjør så folk som ellers kunne fått kortet til butikkpris ikke får det? 

Nei, han fyller bare et marked. Kanskje han ikkje har noe annen jobb, så penger må jo også han få lov til å tjene :)

 

De som ikkje har fått seg kort, har ikkje gjort god nok jobb med å følge med, og kjøpe når ting blir tilgjengelig.  Late folk pleier jo å klage på at andre er raskere enn dem selv :p

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pc Lynet said:

Hva er fire kort mot de flere tusen som har blitt solgt i høst? Det var vel noen 100 suprim kort so ble lagt ut av Komplett?

Joda. Men "scalpers" fjerner jo et kort fra en person som kanskje ønsket det en god del. 

1 minute ago, Nizzen said:

Nei, han fyller bare et marked. Kanskje han ikkje har noe annen jobb, så penger må jo også han få lov til å tjene :)

Absolutt marked der enn så lenge. Er bare fasinerende at folk er villig til å betale nesten 3090 nivå pris for et 3080.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...