Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye mye mer info som flyter på sweclockers enn her, butikker og folk fra AIBs som er inne og svarer kundene sine.. føla Svenskene blir mer prioritert enn oss xD Komplett ser ut som overlegne drittsekker sammenlignet med Proshop, Webhallen og andre som deler informasjon og gjør alt de kan for at kunder skal føle seg ivaretatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, magnusavr said:

Dette er det riktige overfor forbrukerne ja. Snakker om service. Regner med asus kommer på banen og ordner opp. Tror ikke de vil miste alle bestillingene.

Nei, det er det ikke.Det er bedritent ovenfor andre kunder. I beste fall kan de sette alle som bestilte TUF dag 1 bak de som bestilte TUF OC dag 1 og foran de som bestilte dag 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 minutter siden):

Nei, det er det ikke.Det er bedritent ovenfor andre kunder. I beste fall kan de sette alle som bestilte TUF dag 1 bak de som bestilte TUF OC dag 1 og foran de som bestilte dag 2.

Ja men da er det bedritent overnfor de som bestilte dag 2 da. O hellige Badcat fortell oss hva som er det rette

Endret av Mr. Spaceworld
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, BadCat said:

Nei, det er det ikke.Det er bedritent ovenfor andre kunder. I beste fall kan de sette alle som bestilte TUF dag 1 bak de som bestilte TUF OC dag 1 og foran de som bestilte dag 2.

Synes ikke det er riktig å dytte de som faktisk bestilte det de ville ha, lenger bak i køen, heller.

Det jeg synes de burde gjort (egentlig fra børjan av), er å gi kundene som venter mulighet til å stille seg i en ny kø for å kjøpe et hvilket som helst kort som kommer på lager, basert på samme brikke som de allerede har bestilt. Som andre har gjort, kan de få 8 timer på seg til å slå til eller takke nei.

Jeg bryr meg f.eks. ikke så hardt hvilket 3080-kort jeg får, bare jeg slipper å vente i evigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MikeDaUnicorn skrev (11 minutter siden):

Webhallen i Sverige skal flette inn TUF OC og non-OC køen for de som bestilte frem til 15:06. slik eg har forstått det får du et OC kort selvom du har bestilt vanlig om du har bestilt før den tiden og de ikkje får inn non-OC kort.. Svensken min suger så vet ikkje om det er 100% korrekt oversatt info xD

Veldig enig i denne avgjørelsen, håper virkelig @Komplett.no følger deres eksempel 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
freakoftheweek skrev (1 minutt siden):

Ja, det er i og for seg bedritent ovenfor alle som står i kø på OC. Men ingen av kundegruppene blir fornøyde uansett hva som gjøres

Nettopp! Det blir personlig hva som er "rett" og "galt" her. Som en non-OC kunde så mener jeg ihvertfall å stoppe produksjonen helt og holdent er litt råtten. Greit lag flere OC, men la oss i det minste få noe. Ser på Proshop sin liste at de driter jo fullstending i non OC

Lenke til kommentar
14 minutes ago, MikeDaUnicorn said:

Webhallen i Sverige skal flette inn TUF OC og non-OC køen for de som bestilte frem til 15:06. slik eg har forstått det får du et OC kort selvom du har bestilt vanlig om du har bestilt før den tiden og de ikkje får inn non-OC kort.. Svensken min suger så vet ikkje om det er 100% korrekt oversatt info xD

Webhallen eies jo av komplett group vel, så kan jo være det går samme vei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld skrev (1 minutt siden):

Nettopp! Det blir personlig hva som er "rett" og "galt" her. Som en non-OC kunde så mener jeg ihvertfall å stoppe produksjonen helt og holdent er litt råtten. Greit lag flere OC, men la oss i det minste få noe. Ser på Proshop sin liste at de driter jo fullstending i non OC

Helt enig, bedritent er det. Det er kjipt for alle som enten ikke får kort eller blir flyttet tilbake i køen. Problemet her er vel nvidia som ikke gir nok brikker til produsentene. Og deretter asus som lager kort med mest overskudd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...