Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (5 minutter siden):

3090 er det eneste som svarer seg nå og mine ETH når det idler. Da blir prisen pen etter hvert.

Hvis man spiller 8 timer og miner 16 timer har man ca 8600 kr etter 6 måneder. 12900 hvis man miner 24/7, ca halve kortet.

Hadde strømmen ikke vært dobbelt av det jeg vanlig betaler hadde jeg sikkert minet på mitt eget kort 🤔

Har ingen ide utenom wallet og noe pools jeg leste om her om dagen, ganske clueless 😅

Lenke til kommentar
BadCat skrev (5 minutter siden):

50 øre kW/h har jeg. Varmeovner er et tapsprosjekt, det utgår.

Skal se hva jeg har, varmeovner står sjeldent på når man folder litt i bakgrunnen mens jeg spiller valheim med venner 😅

Men har stein fliser som gulv uten varmekabler så er egt skyti megselv i foten for lenge siden 🤣

Vet jeg betaler cirka 950 til 1200 i mnd for strøm 🤔 Men denne gangen var den oppe i nesten 2000 :(

Lenke til kommentar
On 10/3/2021 at 7:02 PM, Kfinn said:

Greit nok, men er det noen her som har gjort det og endt opp med noe resultat?

Ja, jeg hadde bestilt en Asus RTX 3080 TUF (Non-OC) i Oktober 2020, og fikk gjennomslag på dekningskjøp av et Asus RTX 3080 Strix OC White Edition (LHR) ved hjelp av Forbrukertilsynet nå i September.

Opprettet raskt sak hos Forbukertilsynet når jeg oppdaget at jeg ikke fikk varen levert til avtalt tid i Januar, og har siden purret regelmessig på Elkjøp og dokumentert dette. 

Endret av Kjegla
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke tatt telefonen i går da jeg ble oppringt av Elkjøp, så fikk jeg en epost på kvelden:

 

Sitat

Hej!  

Jag mejlar er kring grafikkort som ni hade beställt. Desvärre så kommer vi inte kunna leverera den. Vi har ersättnings produkt som vi skulle kunna erbjuda.

De grafikkort vi kan erbjuda är följande:

Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC

EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA 

Tänk på att det är begränsat hur manga vi har av varje så svara på detta mail med ett prio ett och ett prio två kort. Alternativ två var att vi avbryter ditt köp och du får 2000:- tillbaka och alternative tre är att vi tar bort ordern och du får en rabatt kod på 3000:- för att handla andra datorprylar från Elkjops hemsida under 2021. Återkom gärna på detta mejl.  

Ha en fortsatt fin dag,

 

Lenke til kommentar
BadCat skrev (20 timer siden):

Det var mye hvis du ikke har noe særlig på. Det første høres mer riktig ut.

Var ganske mye, usikker hvordan et lite hus som jeg har kan bruke så mye.

Skal lete videre, forstår heller ikke hvordan det nærmet seg 2000 😐

På en annen ting:

Noen andre enn meg som ble bombet i epost innboksen at komplett hadde 3080 kort?

Lenke til kommentar
10 minutes ago, MultiGamerClub said:

Var ganske mye, usikker hvordan et lite hus som jeg har kan bruke så mye.

Skal lete videre, forstår heller ikke hvordan det nærmet seg 2000 😐

På en annen ting:

Noen andre enn meg som ble bombet i epost innboksen at komplett hadde 3080 kort?

Ja, men ingen kort 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...