Gå til innhold

Retningslinjene er oppdatert.


Anbefalte innlegg

Nytt år, nye muligheter. Og nå er altså retningslinjene oppdatert og revidert. Vi anbefaler alle brukere om å lese igjennom retningslinjene slik at alle er oppdaterte. Videre minner vi om at retningslinjene er satt etter hvilke kjøreregler som gjelder på dette forumet. Selv om noe er tillatt i henhold til norsk lov, er det ikke sikkert at vi ønsker å ha det på dette forumet.

Vi ønsker også å gjøre oppmerksom på at vi vil være en del strengere i framtiden med hensyn på brudd på retningslinjene. Vi ber derfor om at våre brukere sørger for å overholde retningslinjene samt være behjelpelige med å rapportere regelbrudd. Dette er ikke sladder - det er å bidra til det felles beste, og å unngå at andre får ødelegge for deg selv.

 

De nye retningslinjene kan du lese ved å klikke på "retningslinjer" i forum-menyen - eller du kan klikke her:

http://forum.overklokking.no/index.php?act=SR&f=60

 

Med dette ønsker vi alle våre brukere et riktig godt nytt år, og takker for det gamle.

 

For forumstyret,

Vidar Fagerjord.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper dere blir strengere, og det ikke er som forrige gang. Strengt to uker, så slappeste moderering ever :p Det var veldig bra forrige gang, når feilposter, topicbrudd, krangler osv. ble stengt med maks 1 times responstid. Nå ligger slikt og flyter uten at det blir gjort noe med :(

 

Edit: Skjønner at dere er vanlige mennesker med vanlige liv, men ingen har "tvunget" noen til å bli moderatorer, og det er en selvfølge at enhver moderator i det minste setter av LITT tid til dette.

 

Ellers veldig bra retningslinjer! :love:

Personlig likte jeg punkt 3 og 7 best, og håper de blir håndhevet på strengeste mulige måte :thumbs:

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Punkt 7.  Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" vil medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. 

 

Rett skal være rett :w00t:

Lenke til kommentar

Fint med en oppdatering. Men noe annet jeg lurte på.

1)Disse forum-styre-møtene, hvordan foregår de? Digitalt (f.eks irc) eller "real life"? Om det foregår på på f.eks irc hadde det vært en ide å logge de så alle kunne se de?

2)Hadde kansje vært en ide å gjøre de retningslinjene man ser når man trykker på "retningslinjer" om man bruker hardware themet nummererte?

3)Det er som dere sikkert vet _mange_ som har over 4 linjer i signaturen sin, og ikke bruker

[SIZE=1][/size]

Hadde det vært mulig å kjøre noe server skrtip sak som gikk igjennom alle sin signatur og sende en advarsel til de som ikke brukte

[size=1][/SIZE]

og om det ikke er vanskelig å impledere, de som har mer en 4 linjer sigg.

4)En annen ting er at man nå kan ha 5000 tegn i signaturen. Greit at man kan bruke en del bbcode, men man kunne vel senket det til 3000-2500 uten problemer?

5)Og hvor seriøst tar moderatorer om man sender en raport på en bruker? La oss nå si at jeg sendte om sparks (sry, du var så lett tilgjenelig, 5 linjer sigg), vil det bli gjort noe med det? Med alle de signaturene som bryter rettningslinjer her kan det bli mye arbeid.

6)Og det G2Petter lurer på:-P

Endret av P@rm@nn
Lenke til kommentar

Bra yummy

Regner med at dette er et produkt som er utarbeidet av styret og at ALLE moderatorer er godt informert om reglemanget.

 

Håper da at moderatorene er på banen og følger opp dette.

 

Må si at i den senere tid har jeg tilbringet mye tid i dette forum og i noen tilfeller kunne jeg tenkt meg at moderatorene har vært tilstede.

 

Følg opp statuttene med hard hånd, da blir forumet seriøst. :yes:

Lenke til kommentar
Du kan ha dem i profilen din, der er det et eget felt for dette...

bah, det blir for tungvint ;)

 

 

Jeg har min conf der nå (i profilen), jeg orker ikke lage kvalme her :D Men dersom flere er enige kanskje man kan ha confen i siggen... Det er jo lettvint da, det kan dere ikke nekte for.. Men at det er fornuftig med en grense for hvor lang/stor den kan være, det kan jeg gå med på..

Lenke til kommentar
Synd at vi ikke kan ha maskin vare i signaturen :cry:

 

Synes signaturen med maskinvare identifiserte deg på en måte.

enig med deg i at det gir en slags identitet. Hvorfor er det egentlig ikke lov til å ha specs i signatur?

Ja vet at det er et felt for dette i profilen, men uansett?

 

Det er greit at det kan bli mye hvis man lager en linje for hver HD eller hver pc du har, men om man lager signaturen slik at den tar to linjer så skjønner hvertfall ikke jeg hva som er problemet.

 

Men det er nå en gang meg det :cool:

Lenke til kommentar
Filen som benyttes til personlig foto skal følge reglene for avatarer med unntak av: maksimal bildestørrelse: 100x100 piksler og maksimal filstørrelse: 20 kilobytes. Personlig foto er i utgangspunktet ment for et bilde av deg selv, men små avvik aksepteres.

 

For et par dager siden så jeg at en av brukere har Coca-Cola logo som personlig foto. :roll::roll:

Regnes det som små avvik? :D

 

Forresten, er det greit å ha spesifikasjoner skrevet slik som jeg har dem (som link)?

Lenke til kommentar
Synd at vi ikke kan ha maskin vare i signaturen :cry:

Enig der, litt synd. Men det har jo vært en del heftige signaturer ut og går på dette forumet da. Min første var jo på hele 10 linjer :blush: . Men jeg fikk den jo ned i 4 linjer med liten skrift, etter hvert.

 

Men det skal jo bli gøy å se hvor lenge dette varer, håper moderatorene klarer å holde folket i skinnet.

 

 

Men nå er jo signaturen gjort om. Får vel være snill gutt.

 

Edit: Post nr. 200 :D

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Kanskje lage litt bedre layout på hele skriften slik at det er mulig å lese raskere gjennom?

 

Er noe som heter linjeskift og bold muligheten bør utnyttes.

Gjerne slik:

Punkt 1:

blablabla

Punkt2:

osv osv osv

 

Sett i tillegg opp de punktene som kanskje er viktigst først og så nedover. Da får en ny bruker i hvert fall med seg det viktigste om en ikke orker å lese hele bibelen.

 

Slik det fremstår nå i hvert fall i starten av denne posten er det nærmest storforlangende at nye forumbrukere skal orke å lese gjennom.

 

Gadd ikke jeg engang så litt for mye forlangt av en ny forumsbruker kanskje?

 

Enig i at burde vært noe ang. samme emnet omigjen, men jeg bruker STOR skrift. (gjelder spesielt vannkjøling/ekstremkjøling på overklokking der jeg ferdes mest. )

 

Evigvarende posting om "Er dette oppsettet bra?" og "Trenger hjelp til oppsett"

Endret av Stonescream
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...