Gå til innhold

SIAN- en fare for folk?


Bjarte_1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Psykake said:

Du sier "det er ikke SIAN som er farlige" 

Du svarer NEI når jeg spør deg om det er farlig at en gruppe mennesker ønsker å fjerne Islam og deportere muslimer. 

 

Hadde du syntes det var farlig hvis noen ønsket å fjerne jødedommen og deportere jøder? 

Ikke bland inn holocaust. Bare svar på det ekstremt enkle ja/nei spørsmålet. 

(Hvorfor så besatt med Jøder?) ?

Stor forskjell her. Jøder er en etnisitet, ikke bare religion.

Og Jøder har da ikke ankommet som kvote-flyktninger og asylsøkere på midlertidig opphold.

Så svaret er JA.

 

Og når det er sagt så er jeg ikke for å "kaste ut alle muslimer" som du antyder. Men starte hjemsending av folk som ikke har statsborgerskap(ikke bare muslimer). Og total stopp på all innvandring(asyl, flyktninger, etc) i flere tiår fremover. Inntil vi forhåpentligvis har assimilert de som er her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (12 minutter siden):

Å brenne en Koran er ikke en hatefull ytring. 

Les på nettsidene deres hva de mener, det ville vært en god begynnelse. Debatten om islams plass i samfunnet. 

Nei, men SIAN-lederen er dømt for hatefulle ytringer.

SIAN er ikke interessert i noen debatt. De vil ha islam ut av Norge. Det er ikke noe som kan debatteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, RaptorStrike said:

Nei, men SIAN-lederen er dømt for hatefulle ytringer.

Ja, og han er også blitt utsatt for vold av islamister. Senest for et par uker siden. 

Quote

De vil ha islam ut av Norge. Det er ikke noe som kan debatteres.

Selvfølgelig kan det debatteres. Vi holder på å diskutere islams rolle i samfunnet i denne og mange andre tråder... 

Lenke til kommentar
TMfrantic skrev (2 minutter siden):

(Hvorfor så besatt med Jøder?) ?

Stor forskjell her. Jøder er en etnisitet, ikke bare religion.

Og Jøder har da ikke ankommet som kvote-flyktninger og asylsøkere på midlertidig opphold.

Så svaret er JA.

 

Og når det er sagt så er jeg ikke for å "kaste ut alle muslimer" som du antyder. Men starte hjemsending av folk som ikke har statsborgerskap(ikke bare muslimer). Og total stopp på all innvandring(asyl, flyktninger, etc) i flere tiår fremover. Inntil vi forhåpentligvis har assimilert de som er her.

Jøder er da vitterlig ikke noe mer en etnisitet enn muslimer. Å være muslim er like kulturelt betinget som å være jøde.

Og det du beskriver her er en tankegang der den "hvite rase" med norsk pass er den eneste som får være i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (Akkurat nå):

Ja, og han er også blitt utsatt for vold av islamister. Senest for et par uker siden. 

Selvfølgelig kan det debatteres. Vi holder på å diskutere islams rolle i samfunnet i denne og mange andre tråder... 

Ekstremister som utsetter for vold av ekstremister synes jeg ikke synd på.

Islam kan debatteres, med det er ikke det SIAN holder på med. De vil bare ha det bort fordi de ikke liker det. De misbruker ytringsfriheten sin for å spre hat og ignoranse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke sett at SIAN vil deportere muslimer, og jeg har lest hva de mener på nettsidene. 
Er det enkeltpersoner som er medlemmer av SIAN som sier dette? 

Sitert fra løpeseddel delt ut av SIAN: 

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi (muslimer) og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid»

 

Hvordan er dette annerledes enn å ville deportere jøder? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (Akkurat nå):

Sitert fra løpeseddel delt ut av SIAN: 

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi (muslimer) og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid»

 

Hvordan er dette annerledes enn å ville deportere jøder? 

FAKE NEWS!!!!!

?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mot-demonstrantene beviser hvor rett SIAN har, om du MÅ ha det inn med skje på video fra VG, og ikke gidder å lese statistikken. Det belyser også at vi har mye motbydelig Norsk ungdom.

SIAN vil stanse ekstrem Innvandring og utvise kriminelle, det er stort sett det hele, forstår ikke hva som er verken farlig for folk, eller demokrati med det, å skylde på SIAN for det terrorister og antifa gjør, er latterlig.
Hadde de vært mot Kristendommen og brent bibelen hadde ingen sagt noe liknende.

Viktigst av alt er Ytringsfriheten, godt at noen forstår det... Rettsvesenet er på SIAN sin side av lovlige ytringer.

Endret av Alexander4840
Lenke til kommentar
Psykake skrev (4 minutter siden):

Sitert fra løpeseddel delt ut av SIAN: 

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi (muslimer) og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid»

 

Hvordan er dette annerledes enn å ville deportere jøder? 

 

Alexander4840 skrev (2 minutter siden):

Mot-demonstrantene beviser hvor rett SIAN har, om du MÅ ha det inn med skje på video fra VG, og ikke gidder å lese statistikken.
Det belyser også at vi har mye motbydelig Norsk ungdom.

SIAN vil stanse ekstrem Innvandring og utvise kriminelle, det er stort sett det hele, forstår ikke hva som er verken farlig for folk, eller demokrati med det, å skylde på SIAN for det terrorister og antifa gjør, er latterlig.
Hadde de vært mot Kristendommen og brent bibelen hadde ingen sagt noe liknende.

Viktigst av alt er Ytringsfriheten, godt at noen forstår det... Rettsvesenet er på SIAN sin side av lovlige ytringer.

Over her har du jo beviset på at du lyver. Og forøvrig har rettsvesenet dømt lederen av SIAN fordi de ikke var lovlige.

Endret av RaptorStrike
  • Liker 4
Lenke til kommentar
TMfrantic skrev (8 minutter siden):

(Hvorfor så besatt med Jøder?) ?

Stor forskjell her. Jøder er en etnisitet, ikke bare religion.

Og Jøder har da ikke ankommet som kvote-flyktninger og asylsøkere på midlertidig opphold.

Så svaret er JA.

 

Og når det er sagt så er jeg ikke for å "kaste ut alle muslimer" som du antyder. Men starte hjemsending av folk som ikke har statsborgerskap(ikke bare muslimer). Og total stopp på all innvandring(asyl, flyktninger, etc) i flere tiår fremover. Inntil vi forhåpentligvis har assimilert de som er her.

Jeg er ikke besatt av jøder.

Jeg forsøker å få deg til å innse at målet til SIAN med å deportere muslimer er farlig og jeg refererer til din kommentar "Det er ikke SIAN som er farlige". 

Også sammenligner jeg målet til SIAN med målet til nazistene som var å deportere jødene. 

 

Men du setter standarden ved å si at jøder er en etnisitet, så jeg tror jeg lar det ligge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...