Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fortsatt ikke over henne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere har jo tydeligvis hatt en god, trygg og lang relasjon, så at et savn kan vedvare eller dukke opp med jevne mellomrom tror jeg er helt normalt. Nå er det jo en gang slik at det har blitt slutt og at dere begge var enige om det, den avgjørelsen er nok nøkkelen, det var nok riktig. 

Hva du gjør videre har jeg ikke noe godt svar på, du kan jo selvfølgelig prate med henne, om hvordan du føler det og slikt, men det er litt råtten gjort når vedkommende har forlovet seg og fått barn. Hun må da sannsynligvis møte deg i skjul, og selv om tanken for henne å bli sammen med deg er helt fjern, så kan dette møte skape problemer for henne ved at typen hennes får nyss i det osv. 

Jeg tenker at du skal slå deg til ro med at tanker og gode minner av og til dukker opp, dette gjelder jo alt fra gamle kjærester til gode fester og middager, de fleste av disse tingene vil du aldri oppleve igjen på nøyaltig samme måte, så behandle det som det der, gode minner. 

Plenty of fish in the sea, og du kommer til å finne en som gir deg nye, gode minner, og som kanskje om noen år, også kun blir en del av de gamle gode minnene :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Innavl skrev (46 minutter siden):

Problemet er at hun har blitt forlovet og fått et barn.

Så hva gjør jeg? 

Det du gjør nå er å gå videre. Du hadde sjansen, du fikk det ikke til å funke. 

Du tar ikke kontakt med henne nå. Hun har familie, og du vil ikke ødelegge det. Siden du vet sivilstatusen hennes har du kanskje fulgt med henne på sosiale medier? Slutt med det. 

Lykke til. Det er nok av damer der ute. ?

Lenke til kommentar

Kan kanskje være til nytte:

"While some degrees of grief are inevitable in the course of life, chronic Grief requires relinquishment of dualistic positionalities upon which it is based as a long-term attitude or prevailing state of consciousness.

Screenshot_20200829-120839.thumb.png.c58a9a084be422b565aae7690275547b.png

Fra "Transcending the Levels of Consciousness" av David R. Hawkins. Liker å se på tabellene i den boken når jeg sliter med slike ting.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...