Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 hours ago, Rudalhei said:

Koster 13800kr inkludert moms, toll og express levering. Veldig bra kundeservice som svarer med én gang. Bestilte og betalte først den hvite, men ombestemte meg, og spurte om de fikk ordnet det enkelt, eller om jeg måtte legge inn ny bestilling. Gikk 5min også fikk jeg ny ordrebekreftelse på svart istedenfor. 

 

Må du ha et utenlandsk sim-kort?

Lenke til kommentar
Rudalhei skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett det fungere i Sverige, så vi får tro det blir det samme her ?

Operatørene som må legge inn støtte for det, men dersom det brukes en slags "universal" metode, så kan det godt være det fungerer, men altså, ingen garanti. Det er ikke frekvens som spiller noen rolle i dette tilfellet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Merko skrev (33 minutter siden):

Operatørene som må legge inn støtte for det, men dersom det brukes en slags "universal" metode, så kan det godt være det fungerer, men altså, ingen garanti. Det er ikke frekvens som spiller noen rolle i dette tilfellet.

Jeg vet veldig godt hvorfor/ hvorfor ikke det eventuelt vil fungere. Det har som du sier selvfølgelig ikke noe med frekvenser å gjøre. Det som betyr noe er om firmware fra Korea med sin csc vil virke her. Noe det skal gjøre. 

Lenke til kommentar
Rudalhei skrev (20 minutter siden):

Takk. Hvor finner jeg dette? Noe liste en plass? Jeg får min snapdragonversjon i morgen og nysgjerrig på om 5G funker bra. N78 3600 er med, men 5G på 700Mhz er jeg mer usikker på.. 

 

Nei, den har ikke støtte for 5G over de lange bølgelengdene (n5, n7, n28).

(EU-versjonen har 1,2, 7 og 28)

Du må nesten sjekke på Telia's dekningskart for å teste ut 5G, er vel kun i enkelte områder i Lillestrø, Oslo, Bergen og Trondheim foreløpig.

Endret av SilverShaded
Lenke til kommentar
Rudalhei skrev (5 timer siden):

Jeg vet veldig godt hvorfor/ hvorfor ikke det eventuelt vil fungere. Det har som du sier selvfølgelig ikke noe med frekvenser å gjøre. Det som betyr noe er om firmware fra Korea med sin csc vil virke her. Noe det skal gjøre. 

Faktisk ikke CSC som benyttes i denne sammenhengen, men en annen funksjon som Samsung har hatt i et par år nå, tror den kalles IMS mobility eller noe sånt.

 

Lenke til kommentar
mandela skrev (26 minutter siden):

Faktisk ikke CSC som benyttes i denne sammenhengen, men en annen funksjon som Samsung har hatt i et par år nå, tror den kalles IMS mobility eller noe sånt.

 

Jo csc har jo noe å si! Jeg orker ikke forklare, men legger ved et bilde der det står ca hva jeg sier. 

20200903_185227.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...