Gå til innhold

Hva er best av iPhone og Samsung?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Blåbanan said:

Vel, jeg mener nå at iPhone er best. Det mener jeg fordi iPhone har bedre funksjoner. Den har Siri, TouchID, FaceID, den kan tilpasse brukerens behov, den kan alt!

Tilpasse brukerens behov vil jeg vel ikke akkurat påstå. Er vel først nå nylig at man kunne velge en annen nettleser som standard f.eks.

Men du får kose deg med iPhone om du liker det. Personlig liker jeg å kunne bruke produkter fra flere produsenter og har ingen planer om å låse meg inn i Apple sitt økosystem. Det blir fort dyrt også.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Complexity said:

Tilpasse brukerens behov vil jeg vel ikke akkurat påstå. Er vel først nå nylig at man kunne velge en annen nettleser som standard f.eks.

"Nå nylig" kommer an på din oppfatning av tid. For eksempel ble Google Chrome tilgjengelig for iOS i 2012, og det har lenge vært andre alternativer også. 

Lenke til kommentar

Det handler vel mest om hva man er vant til. Jeg bruker Android på telefon (Samsung) og er mest vant til det. Jeg får helt fnatt hver gang jeg prøver å gjøre noe på ipaden vår, det er ingenting som funker slik som jeg hadde trodd. 

Men hvis jeg hadde iPhone og et Samsung-brett ville det sikkert ha vært motsatt.. 

Begge to selger som hakka møkk, så de er vel i bunn og grunn like gode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blåbanan skrev (7 timer siden):

Jeg synes selv iPhone er best. Har men hva synes dere? iPhone har jo Siri, men det har ikke Samsung. Skriv gjerne hva du mener er best av iPhone og Samsung.

Har hatt Samsung i mange mange år. Storfornøgd. Rører ikkje Apple produkt. Men eg har nylig gått over til Huawai. Ein avgjersle utelukket basert på pris..

Og har vel fått ein tlf, so utklasser Iphone og Samsung i 9-10k klassen for nesten halve prisen..

Lenke til kommentar

Nå skal jeg gi opp Samsung, og gå over til iphone. Pga ios har støtte med direkte lyd til høreapparat, og skjerm støtte til dashbord i nye elbil vår. apple carplay vises på hele  bredde i skjermen der.
Bestiller Iphone 12 pro max når den kommer på salgslisten
Kona min har iphone, så jeg har sammenlignet de to godt nå

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Leif1961 skrev (1 minutt siden):

Nå skal jeg gi opp Samsung, og gå over til iphone. Pga ios har støtte med direkte lyd til høreapparat, og skjerm støtte til dashbord i nye elbil vår. apple carplay vises på hele  bredde i skjermen der.
Bestiller Iphone 12 pro max når den kommer på salgslisten
Kona min har iphone, så jeg har sammenlignet de to godt nå

 

Så flott at du konverterer til iPhone! Du kommer ikke til å bli skuffet, for iPhone er en ganske bra telefon. Ikke at Samsung er dårlig, da, men iPhone er digg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IPhone og Samsung er jo et stort begrep. Det finnes mange modeller av begge typer der ute. Så om man skal ta et generelt utgangspunkt, så er iPhone klart bedre enn Samsung, dersom man tar med i beregningen at gjennomsnittet til Samsung trekkes ned av J3 og J5 type modeller. Sammenligner man bare toppmodellene så er vel forskjellene mindre. Noe er best på Samsung, mens andre er best på iPhone. 
personlig synes jeg iPhone er flere hakk enklere å bruke, samt med færre unødvendige ekstrafunksjoner. Bixby f.eks. Hva tenkte de her?  Men samtidig har Samsung en del muligheter du ikke får på iPhone. 
 

så det er nok en smakssak. Men husk at velger du iPhone, så må du tåle at folk kaller deg sau og slave og enda verre ting. Det vekker visst mye følelser i noen mennesker at noen velger å kjøpe iPhone. Jeg vet ikke helt hvorfor.

Lenke til kommentar
32 minutes ago, Merko said:

Samme som Apple tenkte med Siri I guess? :) Men hos Samsung kan jo denne remappes til noe annet, noe man ikke kan på iOS(?)

I starten kunne man ikke det (uten å trikse en del) Samsung har en stor drøm om å bli som Apple å låse kundene inn i ett økosystem så de tjener mere penger.

Men de måtte gi seg og lot tilslutt folk fjerne Bixby. Android har jo uansett Google sin Voice tjeneste fra før som faktisk fungerer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...