Gå til innhold

Dustborn er det neste fra Drømmefall-studioet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (11 minutter siden):

Åh, nå lurer jeg på hva som stod skrevet før endringen...

Kan utlevere meg selv her. Dette var setningen: «tidligere straffedømt svindler med superkrefter som bruker informasjon til å manipulere folk som har vært gravid i fire måneder.»

Det er sånn resultatet blir når du prøver å pakke for mye info inn i én setning, går frem og tilbake på hvor ting skal plasseres i setningen, og så ender det opp med å bli rot til slutt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Merko skrev (11 timer siden):

 

"Drømmefall"-Studioet, er dette det samme som sto bak Drømmefall hos FunCom?

 

Dette er snakk om Red Thread Games som er gjengen bak dreamfall chapters uavhengig fra FunCom. Studioet består i stor grad av tidligere funcom ansatte som ønskte å lage en avslutning for den lengste reisen serien med Ragnar Tørnquist i spissen :)

Endret av Evil-Duck
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Arodem skrev (25 minutter siden):

Kan utlevere meg selv her. Dette var setningen: «tidligere straffedømt svindler med superkrefter som bruker informasjon til å manipulere folk som har vært gravid i fire måneder.»

Det er sånn resultatet blir når du prøver å pakke for mye info inn i én setning, går frem og tilbake på hvor ting skal plasseres i setningen, og så ender det opp med å bli rot til slutt. 

Haha, fort gjort.

For å komme tilbake til topic, så synes jeg dette virker veldig lovende, men føler virkelig at ordet "rollespill" er en merkverdig vag sjanger/beskrivelsee. Snakker vi Final Fantasy, Baldur's Gate, Control, eller noe helt annet? Ut fra resten av beskrivelsen vil jeg anta noe lignende som Control, men personlig ville jeg absolutt ikke kalt det et rollespill.

Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (22 timer siden):

Jeg trodde aldri jeg i mitt liv ville se så mange liberal arts sjw stereotypier i en nesten to-minutters trailer

1) Du baserer dette på utseendet deres?

2) Det er da ofte slike typer som har en tendens til å slåss mot fascistiske regjeringer, som virker å være fokuset i dette spillet, i alle fall om man tar en titt på uniformen til fiendene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (2 timer siden):

Det er da ofte slike typer som har en tendens til å slåss mot fascistiske regjeringer, som virker å være fokuset i dette spillet, i alle fall om man tar en titt på uniformen til fiendene.

I virkeligheten? hahaha.
Slike typer vil ofte ikke ha den mentale styrken til å "kjempe" mot noe som helst. Å gå i protesttog eller skrive sinte tweets er ikke å "kjempe"

Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (2 timer siden):

2) Det er da ofte slike typer som har en tendens til å slåss mot fascistiske regjeringer, som virker å være fokuset i dette spillet, i alle fall om man tar en titt på uniformen til fiendene.

Fantastisk god vinkling og motsvar! Tommel opp :) . Er jo litt forfriskende å få litt andre karakterer en lara croft , nathan drake og john rambo kopier som protagonister i spill en gang i blandt og.

Lenke til kommentar
Dudeliduu skrev (16 minutter siden):

I virkeligheten? hahaha.
Slike typer vil ofte ikke ha den mentale styrken til å "kjempe" mot noe som helst. Å gå i protesttog eller skrive sinte tweets er ikke å "kjempe"

Det var da fryktelig hårsårt, sånn apropos "sinte tweets". Hvis du ikke liker karakterene så er det ingen som tvinger deg til å spille det, og det er ditt eget tap. Makan så politisk motivert man skulle bli av hår og klær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (Akkurat nå):

Det var da fryktelig hårsårt, sånn apropos "sinte tweets". Hvis du ikke liker karakterene så er det ingen som tvinger deg til å spille deg, og det er ditt eget tap. Makan så politisk motivert man skulle bli av hår og klær.

Jeg syntes det var morsomt og patetisk, men jeg ble på ingen måte sint nei. Blir litt som å plassere masse feite folk i et spill om olympiske leker; det vil ikke høre hjemme i vår dimensjon, men det kan da klart være spillbart for noen til tross..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...