Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

324 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      106
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

PantZman skrev (20 timer siden):

Har ikke sett den blitt solgt med batteripakke andre steder. Har sett på pakken (vanligvis 699,-) med USB-C kabel andre steder og den ser ikke ut til å inneholde batteripakke (står ikke i beskrivelsen og kundeomtaler sider den ikke har). Derfor jeg lurte på om det kunne vært en skrivefeil fra Kjell. Stemmer det at Kjell sin har batteripakke så er jo ikke 799,- så gale (229,- bare for play n charge kit).

Står uansett der at det er batteripakke med så ha bare en del screenshot og bestill👍

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Mala said:

Sikkert en big deal i statene, men markedet for de spillene der er vel rimelig snevert andre steder eller ? :p Har null interesse eller peiling så jeg kan selvsagt ta feil hehe.

Har faktisk aldri hørt om spillene på PS en gang.

Det er fine med GamePass er at man potensielt prøver spill man aldri ellers ville kjøpt. Kanskje jeg får opp øynene for baseball 😄.

Lenke til kommentar
19 hours ago, Mala said:

Sikkert en big deal i statene, men markedet for de spillene der er vel rimelig snevert andre steder eller ? :p Har null interesse eller peiling så jeg kan selvsagt ta feil hehe.

Har faktisk aldri hørt om spillene på PS en gang.

Gedigent i statene men aner ikke hva resten av verden synes om det. Jeg har null interesse for sportspill uansett men det er fortsatt en komisk situasjon :D Internett og PS fanboys er i total meltdown av denne nyheten, de lager haugevis med petitions av alle slag og tipper inboxen til Jim Ryan er stappfull med drapstrusler nå til tross for at han sansynligvis hadde jævlig lite han skulle sagt om saken. Virker som om dette var en avtale mellom MLB og MS, så det er faktisk mulig at ingen hos Sony visste noe om dette før det ble annonsert, men det er bare spekulasjoner enda.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (38 minutter siden):

Gedigent i statene men aner ikke hva resten av verden synes om det. Jeg har null interesse for sportspill uansett men det er fortsatt en komisk situasjon :D Internett og PS fanboys er i total meltdown av denne nyheten, de lager haugevis med petitions av alle slag og tipper inboxen til Jim Ryan er stappfull med drapstrusler nå til tross for at han sansynligvis hadde jævlig lite han skulle sagt om saken. Virker som om dette var en avtale mellom MLB og MS, så det er faktisk mulig at ingen hos Sony visste noe om dette før det ble annonsert, men det er bare spekulasjoner enda.

Ja var inne og leste på N4g, ultra toxic plass og kommentarfeltet skuffet ei 😂👌🏻

Lenke til kommentar
vidor skrev (2 timer siden):

Ser folk selger unna Xbox One X på Finn for så lavt som 1400-1500 Kr. Enn så lenge virker det faktisk som et godt kjøp, spesielt med GamePass.

Solgte min i dag for 1500kr, mest fordi jeg er på flyttefoten så gidder ikke dra på en konsoll jeg ikke bruker. Måtte såklart inn å slette bruker og sånt og det var nesten smertefullt å teste noen spill etter å ha brukt Series X nå i 2 måneder, begynte å tru maskinen hadde låst seg når den lastet inn😅

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Magnus Rydningen said:

Solgte min i dag for 1500kr, mest fordi jeg er på flyttefoten så gidder ikke dra på en konsoll jeg ikke bruker. Måtte såklart inn å slette bruker og sånt og det var nesten smertefullt å teste noen spill etter å ha brukt Series X nå i 2 måneder, begynte å tru maskinen hadde låst seg når den lastet inn😅

Ja, med SSD I/O som er optimalisert blir en fort vant. Trodde i utgangspunktet PS5 skulle vinne den matchen, men MS har balansert konsollen såpass godt at man godt kan være ferdiglastet FØR en PS5 tidvis. Driver å spiller Watch Dogs: Legion på PS4 faktisk, og lastetiden er helt ok når det streames i bakgrunnen, men det er som du sier merkbart f.eks når en bruker fast-travel eller man starter blankt. Blir vel å kjøpe en next-gen box når markedet blir mer modent, men gidder ikke å stresse.

Lenke til kommentar
2 hours ago, XtaZ said:

Gedigent i statene men aner ikke hva resten av verden synes om det. Jeg har null interesse for sportspill uansett men det er fortsatt en komisk situasjon :D Internett og PS fanboys er i total meltdown av denne nyheten, de lager haugevis med petitions av alle slag og tipper inboxen til Jim Ryan er stappfull med drapstrusler nå til tross for at han sansynligvis hadde jævlig lite han skulle sagt om saken. Virker som om dette var en avtale mellom MLB og MS, så det er faktisk mulig at ingen hos Sony visste noe om dette før det ble annonsert, men det er bare spekulasjoner enda.

Skal ikke ha skadefryd, men er jo komisk når PS fanboys snakker non-stop om eksklusive titler og så kommer en av dem dag 1 på GamePass, mens de må betal $70 :) .

Microsoft har så mye penger å rutte med at de sikkert gjør avtaler med AAA selskaper om GamePass lansering av nye spill dag 1.
Tipper antall GamePass kunder kommer til å stige ganske dramatisk i løpet av året.

Lenke til kommentar

MS tar xbox-brandet seriøst, noe de viser med lommeboken. Blir interessant å se hvordan GamePass blir å utvikle seg og om de klarer å opprettholde tilbudet over tid. Noe sier meg at de sponser konseptet veldig høyt, og det neppe er holdbart over tid. Blir litt som SAS sin taktikk mot Norwegian.

Lenke til kommentar

Lurer på hva som feiler Skyrim på Series X. Kona spilte den litt her for en uke eller to siden og likte den ikke. Så jeg sjekket den i går. Framraten er helt hinsides dårlig. Vi snakker slideshow. Er ikke så god på å estimere slikt, men...15 fps kanskje? Jeg flyttet meg i stillbilder, mer eller mindre. 

Skjer for øvrig ikke med noen andre spill...

Gamepass-utgaven, intern storage. 

 

Lenke til kommentar
vidor skrev (9 minutter siden):

Kjenner jeg Microsoft rett funker det så lenge utstyret er USB Class compliant. Prøv med det du har liggende eller kan låne, så er sikker.

Takk for svar. Per nå har jeg ingenting liggende, foruten en trådløs mus jeg bruker på laptopen. Dog, tror ikke den er spesielt bra til å spille med. Ser at det anbefales kablet utstyr, så da er det vel sikkert greit å gå for noe kablet gaming-greier? Fant Razer Turret som er tilpasset x-series, men tydeligvis ikke å få tak i Norge, samt ganske mye dyrere enn jeg hadde sett for meg. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...