Gå til innhold

Xbox Series X|S - Generell diskusjon


Skal du kjøpe Series X?  

325 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe Series X?

    • Ja, på lanseringsdagen
      107
    • Ja, men ikke på lanseringsdagen
      88
    • Nei
      81
    • Vet ikke
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BakaBerg skrev (33 minutter siden):

FIkk i dag mitt turtle beach stealth 700 gen2 headset til xbox, har brukt steelseries 9x. Men hater 9x, er skikkelig ukomfortabelt. Nå fikk jeg skaffet ps5 også, men vurderer å kjøpe et stealth 700 gen2 til ps5 også. Himmelsk deilig å ha på hodet, og ikke noe svette. 

Du kunne jo bare gått for Arctic 7X da. Funker på PC og begge konsoller trådløst :)

Lenke til kommentar
DigImp skrev (16 minutter siden):

Du kunne jo bare gått for Arctic 7X da. Funker på PC og begge konsoller trådløst :)

Ja og dårlig erfaring med steelseries mtp komfort. 9x kjentes ut som den knuste skallen. Stealth 700 gen 2 er et kulere og mye mer komfortabelt headset syns jeg! Sku ønske vi kunne bruke det samme til ps5, virker litt scammy dette 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (3 minutter siden):

Det er stor forskjell på de som har bånd over hodet og eks. 9x. De med bånd over hodet som 7x kjenner man ikke på hodet.

Arctis Pro har samme som 7x og er det mest komfortable headsettet jeg noensinne har brukt.

9x har band over hodet. helt syk clamp force på det. Og jeg liker rett og slett ikke micen, den er dritdårlig. spesielt om man vil koble opp til discord på telefonen mens man spiller xbox. Må ha micen inni kjeften for at de på PSN (via mobilapp) eller discord skulle høre meg. Med stealth 700 funker micen på BT helt utmerket. mye bedre lydinstillinger, mye lettere å mixe og trikse mens man er kobla på mobilen. 

Nei jeg skjønner ikke hvorfor 9x er så mye dyrere enn 700 gen2

Lenke til kommentar

Har gamepass ultimate via xbox series x. Har logga på kontoen min på PC, men den reggistrerer at jeg bare har vanlig gamepass, å jeg må da betale for ekstra utvidelse for å få EA play med ultimate gamepass. Må man betale ekstra for dette på PC ? 

Endret av DennisNyg
Lenke til kommentar
10 hours ago, BakaBerg said:

9x har band over hodet. helt syk clamp force på det. Og jeg liker rett og slett ikke micen, den er dritdårlig. spesielt om man vil koble opp til discord på telefonen mens man spiller xbox. Må ha micen inni kjeften for at de på PSN (via mobilapp) eller discord skulle høre meg. Med stealth 700 funker micen på BT helt utmerket. mye bedre lydinstillinger, mye lettere å mixe og trikse mens man er kobla på mobilen. 

Nei jeg skjønner ikke hvorfor 9x er så mye dyrere enn 700 gen2

9x er bøyle med pute, ikke bånd.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, BakaBerg said:

Bare å beklage, så en test tidligere i dag 7x vs 9x og de dro inn et helt annet som jeg trodde var 9x.

Hmm men må si Arctis Pro er meget behagelig.

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (Akkurat nå):

Bare å beklage, så en test tidligere i dag 7x vs 9x og de dro inn et helt annet som jeg trodde var 9x.

Hmm men må si Arctis Pro er meget behagelig.

Jeg hadde arctis 7 tror jeg for noen år siden. Var ganske behagelig, men 9x av en eller annen grunn clamper så fryktelig rundt hodet. Og veldig skuffende med bluetooth funksjon samtidig som xbox connection. Micen blir kjempedårlig på telefon, men er grei på xbox chat. Når crossplay i destiny kommer blir det en fordel å kunne bruke chat på discord selv om man er på series X. Der vinner turtle beach settet. Men 7x funker på både ps5 og xbox som er fordel. Min ps5 bør komme nå til uken, og jeg må kjøpe enda et headset 😕 Men jeg har vel et digert hode eller noe som gjør steelseries ukomfortabelt over lengre tid. kjøpte 9x på black friday til 1500kr, så får nok solgt det til ca samme på finn. Må vel bruke de penga på headset til ps5.....

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 2/27/2021 at 8:55 PM, vidor said:

Gamepass er så billig at jeg lurer på om MS betaler litt av kaka til utviklerene i forhold til å ha et stort tilbud aktivt. Med tanke på hvor kostbart det er å lage next-gen spill så lurer jeg litt på hvor langtidsholdbar denne ordningen er og hvilket tilbud som gjelder om 1, 5 og 10 år.

Her er litt lesestoff hvis du er interessert i dette: Is Xbox Game Pass too good to be true? • Eurogamer.net

Lenke til kommentar
4 hours ago, Grimbeorn said:

Her er litt lesestoff hvis du er interessert i dette: Is Xbox Game Pass too good to be true? • Eurogamer.net

Nettopp det artikkelen tar opp jeg tenker på. Blir spennende å se på hvordan konseptet blir å utvikle seg. Tror nok det bli litt som min Netflix-opplevelse der det var bra i begynnelsen, men at jeg bare sluttet å abonnere når de var "oppbrukt".

Det som er bra med modellen er jo at et moderne publikum har mer tilgang til eldre klassikere, men også dette har sin holdbarhet. Det kan jo være at det er nok folk til å holde konseptet levende i mange år. Tror nok det er litt som støttemedlemmene på treningsstudio. Mange betaler nok for seg uten at bruken nødvendigvis er så veldig høy. En får jo hele arkivet så lenge en betaler tilsvarende en 2-3 spill i året.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...