Gå til innhold

Hva lytter du til for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kommer stadig tilbake til Kent. Kanskje det er nostalgien som snakker, men de var vanvittig gode! Særlig albumet Hagnesta Hill får kjørt seg.

Endret av :utakt
  • Hjerte 3
Skrevet
6 hours ago, :utakt said:

Kommer stadig tilbake til Kent. Kanskje det er nostalgien som snakker, men de var vanvittig gode! Særlig albumet Hagnesta Hill får kjørt seg.

Case in point. Kent blir spilt i ny og ne her også. Nostalgi ja....

49 minutes ago, :utakt said:

@Apathy Platesamlingene våre er skummelt like. 🎶🎶

...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mer japansk musikk, det er som om en helt ny musikalsk verden har åpnet seg for meg etter at jeg snublet over Band Maid i påsken. Utrolig my god musikk som jeg aldri har hørt om før...

Dette er Haku. - それしか言えない. Er vel en slags indierock. Elsker lydbildet her, veldig rått og upolert og gir meg litt 90-talls vibber.

• Hjerte 1
Skrevet

Blir (nok en gang) spilt The Moody Blues...
Til nyheten om at John Lodge har sluttet (permanent) å synge, 82 år gammel. 😢
Får håpe han treffer Ray Thomas, Mike Pinder og Denny Lane på andre siden... Hvil i fred!

• Hjerte 1
Skrevet

Fant ikke noe bedre plass å poste dette, husker dere lostprophets? Hadde blant annet en megahit for rundt 20 år siden som het Rooftops. Husker jeg satt å stemte den frem på svisj back in the day i min tidlige ungdom. Hørte mye på dem. Masse bra låter.

Anyways.. for noen år siden visste det seg at frontmannen var en av de jævligste pedofile som gikk på to ben, helt grotesk sak med ofre ned i nyfødtalder.

Ian watkins ble i dag drept i fengsel der han sonet 30 år for svineriet. 

Good Riddance.

image.jpeg.84ef48bd1e4cafaed2e49ecec347cff5.jpeg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...