Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Frank.N.Steen said:

Enda ikke fått sett oppfølgeren til Coming To America, men har en grei følelse av at man ikke har gått glipp av noe særlig spesielt.

Det er ikke essensiell kulturhistorie nei. Rollebytte derimot hadde sine flotte øyeblikk og "brød". Men den har neppe holdt seg.  

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det er noe å få med seg, Frank

Som mesteparten av filmene til Eddie Murphy, etter at han signerte for Disney og kastet bort talentet på å gjøre mest fæle til grusomme familiekomedier, minus første Nutty Professor og muligens Bowfinger, samt den fartsfylte actionfilmen Metro (1997).

Regner ikke Shrek filmene som hans egne verk, selv om mange av fansen hans liker å skryte dem opp, som Murphys "klassikere". 

 

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (1 minutt siden):

Som mesteparten av filmene til Eddie Murphy, etter at han signerte for Disney og kastet bort talentet på å gjøre mest fæle til grusomme familiekomedier, minus første Nutty Professor og muligens Bowfinger, samt den fartsfylte actionfilmen Metro (1997).

Regner ikke Shrek filmene som hans egne verk, selv om mange av fansen hans liker å skryte dem opp, som Murphys "klassikere". 

 

Metro likte jeg - men ikke helt der oppe som klassiker
Dr.Dolittle  (1998) så jeg på vei over til Newcastle med båt i 1999 -ikke noe å rope hurra for....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Robin Hood fra 1991 nå på V4

Ikke sett siden 90-tallet, men masser av søndagsfilm nostalgi, mye skumle og fæle ting, Alan Rickman som bad guy, Kevin Costner i en tid hvor egoet hans ikke hadde gått helt over styr, og kanskje 90-tallets mest solgte kline-saktedans ballade. Nei, må nok se den igjen utover høsten.

 

Lenke til kommentar
Elgen. skrev (1 minutt siden):

Metro likte jeg - men ikke helt der oppe som klassiker
Dr.Dolittle  (1998) så jeg på vei over til Newcastle med båt i 1999 -ikke noe å rope hurra for....

Nei, Metro matchet ikke helt 48 Hrs. eller Beverly Hills Cop, men helt klart et bedre forsøk fra Murphy å returnere til gamle trakter, og skjedde visstnok grunnet hans "sjalusi" da karer som Denzel Washington og Will Smith hadde overtatt med stor suksess, litt av den samme stilen Murphy gjorde så godt gjennom store deler av åttitallet, men noe var ikke helt det samme når man bikka over i 90-tallet. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...