Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

startelver skrev (6 minutter siden):

Bruk gjerne hundrelappen som eksempel,  100 kr pr spill. Alle som følger tipsene vil gå med overskudd på sikt, enkelt og greit. 

Ok. Så lang tid gikk det før du skjønte hvordan du skulle argumentere for egen påstand. Ikke overraskende.

Det er heller ikke overraskende at du mener tipsene vil gå med overskudd på sikt. Enkelt og greit der altså. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Det er heller ikke overraskende at du mener tipsene vil gå med overskudd på sikt.

Det er faktisk et viktig poeng.
Noen tips hentes fra andre oddsforum, noen tips hentes fra gode tippere som Kronos, noen tips hentes til og med fra Lars.  

Jeg foreslår at du følger med på tipsene istedenfor å hetse og provosere. 

Lenke til kommentar
startelver skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk et viktig poeng.
Noen tips hentes fra andre oddsforum, noen tips hentes fra gode tippere som Kronos, noen tips hentes til og med fra Lars.  

Jeg foreslår at du følger med på tipsene istedenfor å hetse og provosere. 

Det er nok bare du som mener det er hetsing og provosering, men vi andre er jo godt kjent med at du kommer med påstander, og har liten interesse for å argumentere, eller redegjøre, for disse. Eksempelvis tok det lang tid før du skjønte at det handlet om hvordan du ville dokumentere for din påstand om overskudd neste fire uker. Videre er din påstand om overskudd bare en ...... påstand. 

PS: er du så sikker at du vil garantere for andres evt. tap om de følger tipsene du legger ut, eller krever du kun provisjon om de går inn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Elgen. skrev (9 timer siden):

I fjor sommer viste DR mange gode og for meg ukjente filmer. Får se etter EM hva de finner på

Litt seint svar, men DR, det er dansk tv? Skulle ikke overraske meg om de har mye godt på skjema, for har mye gode minner fra dansk tv opp gjennom årene. Men skulle nå likt å hatt et litt bedre, eller bredere utvalg av ulike filmkanaler og musikk kanaler fra de norske bidragene, også.

Nei, får heller se å gi jobben som tv-programsjef, tilbake til Skurt, ettersom han styrte jo lørdags og søndags morgenene, med jernhånd:

 

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden):

Det er nok bare du som mener det er hetsing og provosering, men vi andre er jo godt kjent med at du kommer med påstander, og har liten interesse for å argumentere, eller redegjøre, for disse. Eksempelvis tok det lang tid før du skjønte at det handlet om hvordan du ville dokumentere for din påstand om overskudd neste fire uker. Videre er din påstand om overskudd bare en ...... påstand. 

PS: er du så sikker at du vil garantere for andres evt. tap om de følger tipsene du legger ut, eller krever du kun provisjon om de går inn?

Tror du bør slappe litt av nå, før du får tilsnakk av moderatorene her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...