Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
startelver skrev (31 minutter siden):

Ikke vanskelig å se om det blir overskudd når tipsene legges ut i forkant. 

Gud bedre. Tenkte du nå? Eksempel. Når du taper på spillene så kan du si at du spilte for 10 kr. på hver bong. Når de går inn så kan du si det var 50 eller mer i innsats. Det eneste du oppnår ved å legge ut tipsene uten innsats er å si hvilke som går inn eller ikke. Det sier NADA om din antakelse om overskudd kommende fire uker. Dette bør være enkelt å forstå. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Når du taper på spillene så kan du si at du spilte for 10 kr. på hver bong. Når de går inn så kan du si det var 50 eller mer i innsats.

Det er faktisk helt riktig. Har du hørt om bank management?   La oss si at hvert spill er verdt en hundrelapp.  Så kan du jo regne ut selv.  Jeg garanterer at overskuddet kommer hvis du satser en hundrelapp på hvert spill.  Jeg har lagt ut 2 spill.  Det er minus 200, hvis du tenker sånn. 

Jeg driver ikke med dette for å tape på lang sikt. Hvis du ikke tror meg kan du regne ut alt som er lagt ut i 2020 på VGD. Og summere. Bruk gjerne 100-lappen som eksempel. 

Endret av startelver
Lenke til kommentar
4 hours ago, startelver said:

"Får bare 1.99 på o2.5 til pause her. Lars fikk 2.08."

Vær forsiktig med den Ale, ikke alltid overspill lønner seg.

Jeg minner om denne igjen, Ale tapte på denne.  Det går opp og ned med oddsspilling,   men til syvende og sist vil de som følger med gå i pluss. 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Dette handler bare jo om at du ikke legger ut innsatsen

Følger du med på oddstrådene på VGD til vanligvis?  Det er ingen som legger ut innsatsen der heller ?  Så hva er poenget ditt?  Hvis du leser et oddstips i VG er det heller ingen som snakker om innsats?  Igjen, du er bare ute etter å provosere og mobbe.  

Prøv heller å legge ut egne tips istedenfor å være negativ. 

Lenke til kommentar
startelver skrev (Akkurat nå):

Følger du med på oddstrådene på VGD til vanligvis?  Det er ingen som legger ut innsatsen der heller ?  Så hva er poenget ditt?  Hvis du leser et oddstips i VG er det heller ingen som snakker om innsats?  Igjen, du er bare ute etter å provosere og mobbe.  

Prøv heller å legge ut egne tips istedenfor å være negativ. 

Sorry Mac, du forstår virkelig ikke.

Et spørsmål til slutt. Hvordan skal du etter fire uker dokumentere om dine tips har gått med overskudd eller ikke?

 

PS: når andre legger ut sine tips, UTEN innsats, så legger de ut tipsene, til info for andre. De kommer ikke med påstander om at tipsene skal gå med overskudd, verken der og da, eller etter fire uker, eller lengre for den del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Hvordan skal du etter fire uker dokumentere om dine tips har gått med overskudd eller ikke?

Bruk gjerne hundrelappen som eksempel,  100 kr pr spill. Alle som følger tipsene vil gå med overskudd på sikt, enkelt og greit. 
 
Jeg tenker ikke bare på meg selv her, men alle som vil følge meg på ferden. Antall spill er avgjørende, nå er det som kjent ligapause så ikke så mye annet enn Euro og norsk fotball. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...