N-4K0 Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Jeg tar patent på all verdens planker så Plankebyen ikke kan repareres 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Vi tar patent på luftslott i det fjerne.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Vi tar patent på usynlige møbler.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:35 Skrevet onsdag kl 18:35 Vi tar patent på iskremmangel om sommeren.
N-4K0 Skrevet onsdag kl 21:12 Skrevet onsdag kl 21:12 Jeg tar patent på genser med 3 meter lange ermer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 23:18 Skrevet onsdag kl 23:18 Vi tar patent på bukser med 3 menter lange bein.
MR SPEED Skrevet torsdag kl 09:46 Skrevet torsdag kl 09:46 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Vi tar patent på iskremmangel om sommeren. tar patent på iskremaskin min oppskriften er jordebær fløte kjør får is 😍😍😍😍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:14 Skrevet torsdag kl 12:14 Vi tar patent på isbitmangel på varme sommerdager.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:02 Skrevet torsdag kl 16:02 Jeg tar patent på isbiter som får drikker til å fryse til solide isblokker på 0.000000001 mikrosekunder.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:24 Skrevet torsdag kl 18:24 Vi tar patent på vifter som streiker i varmen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:15 Skrevet torsdag kl 23:15 Vi tar patent på dyp frustrasjon.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 10:36 Skrevet fredag kl 10:36 Vi tar patent på gjæret juice.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 13:34 Skrevet fredag kl 13:34 Jeg tar patent på tenner som vekser på utsiden av munnen.
MR SPEED Skrevet fredag kl 13:43 Skrevet fredag kl 13:43 tar patent på is som ikke smelter ny is tid 100 kuldegrader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå