Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

721 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      421
    • Nei.
      97
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ezio skrev (1 minutt siden):

:)Get with the times osv. Kjedelig at man må ty til sånt, men når andre gjør det så ser jeg ingen andre utvei. For du har faktisk ikke sjanse ellers.

Det er så harry som det får blitt.... Fysisk salg med overnatting utenfor er for sikkelig nerds, alt annet blir en parodi

Skrevet
1 minute ago, HCG said:

Ingen har vel fått tak i på Coop så

Fikk lagt en i handlekurven men siden har vært nede siden det, hvordan var det for deg?

Skrevet

Alle som påstår at de har klart å få tar jeg med en stor klype salt. Er alt for mange som av en eller annen obskur grunn synes det er veldig morsomt å slenge ut falske påstander på andre sin bekostning.

• Liker 2
Skrevet
gtw2zen skrev (2 minutter siden):

Fikk lagt en i handlekurven men siden har vært nede siden det, hvordan var det for deg?

Hadde 4 stk i handlekurven (uhell), men kommer meg ikke stort lengre nei.

Gjest Slettet-9JVihvHL
Skrevet

Power ble tomt på flekken.

Skrevet
Just now, benjamin84 said:

Har to i handlekurven hos coop (av en eller annen grunn), forsøker å fjerne en og komme meg til checkout men det ser lite lovende ut.

samme her, de blir nok kjøpt av noen andre rett foran nesen vår skal du se 

Skrevet
ScandiFlick skrev (Akkurat nå):

Det er så harry som det får blitt.... Fysisk salg med overnatting utenfor er for sikkelig nerds, alt annet blir en parodi

Nuvel, sånn har nu verden blitt med internett og stor etterspørsel. 

Hvert fall inntil nettsider tar grep for å forhindre dette med typ captcha.

Skrevet
IT-Henrik skrev (4 minutter siden):

En streamer (i UK) jeg ser på fikk akkurat sin PS5 levert på døren, leveransen hadde sikkerhetsvakt.

Hørtes staget ut 😅

Skrevet
Just now, ilalo said:

samme her, de blir nok kjøpt av noen andre rett foran nesen vår skal du se 

Antar det ja! power var utsolgt før jeg rakk å klikke, og elkjøp har aldri lagt ut noen såvidt jeg kan se. Herlig lansering. Har en nevø på 14 som venter spent på at jeg skal få til det her ;)

Skrevet

Jeg fikk iallfall bestillingen igjennom her etter å forsøkt siden start. Var mye refreshing for å få endre levering men kom til slutt til betaling

PS5.JPG

• Liker 1
Skrevet
Just now, HCG said:

Hadde 4 stk i handlekurven (uhell), men kommer meg ikke stort lengre nei.

Var egentlig ikke deg jeg quota, skulle være han Waltz elns. Sia her ser ut til å gå litt fort i svingene og.

Skrevet

jaja, jeg har en PS5 Digital og en moccamaster i handlevognen jeg ikke blir kvitt nå hos coop, så går det gjennom dette her blir det vel ny kaffetrakter og til jul da :shrug:

• Liker 7
Skrevet
Walts skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk iallfall bestillingen igjennom her etter å forsøkt siden start. Var mye refreshing for å få endre levering men kom til slutt til betaling

PS5.JPG

Bra jobba! Grattis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...