Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon

LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

729 stemmer

1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

• Ja.
      426
    • Nei.
      99
    • Like stor.
      65
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, Sjalottløk said:

Hva vil PS6 koste? Jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å kjøpe den konsollen hvis denne utviklingen fortsetter. For ikke lenge siden, så ville jeg sagt at det er jo ingen vits å eie en Playstation, siden alle spillene kommer på PC også, men det ser ut som de har nylig gjort om på dette nå. Uansett, de har ikke så veldig mange gode spill.

PS5Pro uten disk er på 9890kr hos Power nå, så du kan jo legge på 3000-5000kr på den summen for PS6. Man må bare følge med på black friday, hvis man skal ha Playstation til noen lunde normal pris nå fortiden. 

Skrevet
vidor skrev (4 minutter siden):

Her er bildebevis på hvorfor du bør ha din PS5 liggende horisontalt for best kjøling og stabilitet.

Så en video om dette på kanalen "TronicsFix" la min flat med en gang :)

Skrevet (endret)

Ja, man bør absolutt legge ned maskinen om en har den stående. De fleste kan gjøre plass til dette. Hadde også forresten en PS3 slim som ikke tålte å stå på siden, men den fungerte når den lå horisontalt.

Endret av vidor
Skrevet
On 3/30/2026 at 4:47 PM, vidor said:

Her er bildebevis på hvorfor du bør ha din PS5 liggende horisontalt for best kjøling og stabilitet.

Når jeg leste at de brukte liquid metal på PS5'en, så var det å legge konsolen horisontal fra dag en. Men med det sakt så kom det en oppdatert PS5slim i fjor med spor i cpu'en sånn at liquid metal'en skal ligge på plass, er video om det på youtube. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...