Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden

Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah herregud bestilte fra komplett og fikk forventa levering 25. september, da bestilte jeg 1459. Bestilte nå fra elkjøp 1635 og fikk bekrefta på chat at den er på lager og vil bli sendt ut til meg neste uke. Fantastisk.

• Liker 2
Skrevet
Pc Lynet skrev (2 minutter siden):

Betalte og bestilte kl 1501 nå er det endret til kl1535 og foreløpig ubekreftet levering 30.09

Hadde ordrebekreftelse oppe kl 15.00, men nå står det 15.27 hos meg. Burde tatt screenshot ?‍♂️

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutes ago, The Norwegian said:

Hahah herregud bestilte fra komplett og fikk forventa levering 25. september, da bestilte jeg 1459. Bestilte nå fra elkjøp 1635 og fikk bekrefta på chat at den er på lager og vil bli sendt ut til meg neste uke. Fantastisk.

Greit å ha litt valgmuligheter da ? Jeg får nok Ventus 3X OC i morgen eller senest lørdag. Så spørs det når Elkjøp sender TUF OC Gaming.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Skrevet
Theo343 skrev (1 minutt siden):

Greit å ha litt valgmuligheter da ? Jeg får nok Ventus 3X OC i morgen eller senest lørdag. Så spørs det når Elkjøp sender TUF OC Gaming.

Absolutt, det er jo bestilt samme kort begge plasser, men da er jeg ganske sikra et kort neste uke.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Just now, The Norwegian said:

Absolutt, det er jo bestilt samme kort begge plasser, men da er jeg ganske sikra et kort neste uke.

Worst case selger du bare det andre kortet. Ikke mangel på kjøpere tenker jeg :D

Endret av Theo343
Skrevet
The Norwegian skrev (8 minutter siden):

25 er neste uke, så like raskt mao? ?

• Liker 5
Skrevet
Just now, spjlonmk said:

Har Elkjop ennå på lager mon? Strix står med 5+

Er nok de 5 første (mølla prinsippet) som får på alle kortene.

Ellers fikk jeg mail fra NVIDIA akkurat nå at 3080FE er tilgjengelig. Haha for et system ?

Skrevet
Merko skrev (2 minutter siden):

25 er neste uke, så like raskt mao? ?

Hehe, ja du sier så, men om kortet blir sendt fra elkjøp i dag så har jeg det her neste uke, mens hvis kortet blir sendt 25. så er det her uka etter igjen. Men jeg vil heller ha komplett sin kundestøtte enn elkjøp, så vi får se hva jeg gjør!

Skrevet

Ellers fikk jeg mail fra NVIDIA akkurat nå at 3080FE er tilgjengelig. Haha for et system ?

De sier de har på lager, men sender ikke før neste uke. hmmm

Skrevet

Du har nok rett, kortet jeg bestilte er ikke lenger på sidene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...