Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
20 minutes ago, Emile the rat said:

Som forventa, alle de billige tredjepartskorta har nok bin 0, FE sannsynligvis bin 1, også er bin 2 forbeholdt de dyrerste tredjepartskortene.

nah.. FE er nok best binna og resten selges til AIB så de kan gjøre som de selv vil. At noen har 100% limit har bare med kjøling å gjøre. Når AIB ikke klasker dyre nok kjølere på kortet så må de holde tilbake på noe ellers går det galt.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Whitestar127 said:

Gode nyheter til dere som har kjøpt TUF OC-kortet. Det får meget god omtale på Hardware Unboxed:

Meget gode temperaturer, mest pga. stor kjøleribbe så vidt jeg fikk med meg.

https://www.youtube.com/watch?v=5fOpaPPCUDA

Jeg sikra meg et slikt TUF OC ca. 14:52 men ser ut som ordresystemet til Komplett har gjort om på ting så jeg heller får det andre kortet jeg bestilte som er Ventus 3X OC. Sånn gårre ?

Hadde først grønn firkant på TUF OC så ble den endret til "forventet 24. september" så kom grønn firkant på Ventus.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Slettet-rOwOH6vg skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde et Asus kort i handlekurven min like før 15:00 men ventet på FE... Skikkelig drittsekk av Nvidia å ikke engang gi oss en mulighet...

Enig. Vet ikke om jeg hadde fått, men var mange igjen av TUF OC når jeg var på komplett, men kjøpte ikke pga jeg ventet på FE.
Hvis Nvidia hadde sagt at de ikke kom til å legge ut noen klokken 15 allikevel, så hadde jeg jo bestilt fra komplett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...