Gå til innhold

NVIDIA GeForce RTX 30xx tråden


Nizzen
Melding lagt til av Jarmo

Vennligst ikke ta AMD vs. Intel diskusjoner i denne tråden :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Norwegian skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja du sier så, men om kortet blir sendt fra elkjøp i dag så har jeg det her neste uke, mens hvis kortet blir sendt 25. så er det her uka etter igjen. Men jeg vil heller ha komplett sin kundestøtte enn elkjøp, så vi får se hva jeg gjør!

Blir nok ikke sendt idag, uansett så sendes det fra Sverige så vil nok ta noen dager. 

Lenke til kommentar

Haha, glemte helt lanseringen og sjekket lager på Komplett for TUF OC, da stod det 50 forventet 25. september.

Da jeg hadde logget inn i nettbutikken 2 min etterpå, stod det 48 stk. forventet 30. september.

Da jeg trykket kjøp endret det seg til "bestillingsvare - 1-2 ukers leveringstid" :)

Hos Elkjøp funker ikke linkene til kortet lenger, kanskje de har fjernet produktet helt pga. enorm bestillingsliste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Saftis skrev (Akkurat nå):

Haha, glemte helt lanseringen og sjekket lager på Komplett for TUF OC, da stod det 50 forventet 25. september.

Da jeg hadde logget inn i nettbutikken 2 min etterpå, stod det 48 stk. forventet 30. september.

Da jeg trykket kjøp endret det seg til "bestillingsvare - 1-2 ukers leveringstid" :)

Hos Elkjøp funker ikke linkene til kortet lenger, kanskje de har fjernet produktet helt pga. enorm bestillingsliste?

Virker som elkjøp hadde first come first serve, så det var 15 kort og 15 bestilte så fjerna de kortet fra nettsidene.

Lenke til kommentar

Var egentlig litt artig rush dette her  ? Hadde gjort følgende for å forberede shopping bonanza.

- Tatt meg fri hele dagen og gitt beskjed til  mange om å ikke forstyrre fra 14:00 til 16:00
- Fjernet alt av virtuelle drivere, vm, hyper-v, vpn, ncap filtere osv. på PC for å få 1/30 av ping latency på nett.
- Sørget for å ikke ha noe annet oppe enn 4 edge browsere (chrome var buggy på bestillingstest i går og mange utvikler mot edge. Der chrome var treg, buggy eller feilet funket Edge på testing)
- Laget liste over hvilke kort jeg skulle ha, med features jeg ønsket.
- Satt opp 4 edge vinduer på ultrawiden mot 4 forskjellige nettbutikker.
- Logget på alle nettbutikkene med "la meg være innlogget" og dobbeltsjekket adresser og mobilnummer osv. (var feil på en av de).
- På hver nettbutikk lastet jeg 1 samleside for alle tilgjengelige 3080 kort og 1 egen fane for bestilling av hvert kort.
- Hadde mobilen satt til at ingen kunne ringe slik at jeg ikke ble forstyrret på "Mobil bankid"
- Mastercardinfo klart i notepad
- Fulladet mobil med mobilt internett klart sammen med fulladet laptop om noe skulle konke.

Og en rekke andre ting.

Artig nok ringte det på døra nøyaktig 14:59 men hadde alliert meg med noen skulle sørge for at jeg ikke ble forstyrret som også svarte døra for meg. Jeg hadde også bestilt 4 kort før 14:56 på Komplett.

...Jeg  hadde litt lyst på kort.

Endret av Theo343
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo klistret denne emne
  • Evil-Duck avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...