Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Eg har prøvd å google etter ein film med Tia carrere. Men finner ikkje den rette filmen. Husker ikkje årstallet eller andre skuespillere. Kva filmne handla om er eg ikkje heilt sikker på. Men kan være at ho var ein eller anna agent. Er ikkje sikker på om dette er rett.

Men eg husker at det oppstod søt musikk mellom Tia carrere og ein ho spelte mot. Dei kyssa og ho skaut med ein maskinpistol eller maskingevær. Kan være at ho skaut etter han. Men dei vart veldig gode venner i filmen. Nokon som kan hjelpe meg her?

 

Waynes World?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har prøvd å google etter ein film med Tia carrere. Men finner ikkje den rette filmen. Husker ikkje årstallet eller andre skuespillere. Kva filmne handla om er eg ikkje heilt sikker på. Men kan være at ho var ein eller anna agent. Er ikkje sikker på om dette er rett.

Men eg husker at det oppstod søt musikk mellom Tia carrere og ein ho spelte mot. Dei kyssa og ho skaut med ein maskinpistol eller maskingevær. Kan være at ho skaut etter han. Men dei vart veldig gode venner i filmen. Nokon som kan hjelpe meg her?

Kan det være True Lies med Arnold?
Lenke til kommentar

 

Eg har prøvd å google etter ein film med Tia carrere. Men finner ikkje den rette filmen. Husker ikkje årstallet eller andre skuespillere. Kva filmne handla om er eg ikkje heilt sikker på. Men kan være at ho var ein eller anna agent. Er ikkje sikker på om dette er rett.

Men eg husker at det oppstod søt musikk mellom Tia carrere og ein ho spelte mot. Dei kyssa og ho skaut med ein maskinpistol eller maskingevær. Kan være at ho skaut etter han. Men dei vart veldig gode venner i filmen. Nokon som kan hjelpe meg her?

Kan det være True Lies med Arnold?

 

 

Man burde vel kjenne igjen Arnold hvis det var han ?

Lenke til kommentar

Eg har prøvd å google etter ein film med Tia carrere. Men finner ikkje den rette filmen. Husker ikkje årstallet eller andre skuespillere. Kva filmne handla om er eg ikkje heilt sikker på. Men kan være at ho var ein eller anna agent. Er ikkje sikker på om dette er rett.

Men eg husker at det oppstod søt musikk mellom Tia carrere og ein ho spelte mot. Dei kyssa og ho skaut med ein maskinpistol eller maskingevær. Kan være at ho skaut etter han. Men dei vart veldig gode venner i filmen. Nokon som kan hjelpe meg her?

Kan det være Fatal Mission aka Enemy (1990) med Peter Fonda og Tia Carrere?

A CIA agent posing as a journalist (Peter Fonda) assassinates a North Vietnamese official then escapes into the jungle, where he comes across a beautiful female spy (Tia Carrere). At first they're enemies, but come to the realization that they must work together if they want to get out alive.

 

 

Lenke til kommentar

 

Eg har prøvd å google etter ein film med Tia carrere. Men finner ikkje den rette filmen. Husker ikkje årstallet eller andre skuespillere. Kva filmne handla om er eg ikkje heilt sikker på. Men kan være at ho var ein eller anna agent. Er ikkje sikker på om dette er rett.

Men eg husker at det oppstod søt musikk mellom Tia carrere og ein ho spelte mot. Dei kyssa og ho skaut med ein maskinpistol eller maskingevær. Kan være at ho skaut etter han. Men dei vart veldig gode venner i filmen. Nokon som kan hjelpe meg her?

Kan det være Fatal Mission aka Enemy (1990) med Peter Fonda og Tia Carrere?

A CIA agent posing as a journalist (Peter Fonda) assassinates a North Vietnamese official then escapes into the jungle, where he comes across a beautiful female spy (Tia Carrere). At first they're enemies, but come to the realization that they must work together if they want to get out alive.

 

 

 

Er usikker her. Ser ikkje ut som det er den. Men takk for at du ville svare.

Lenke til kommentar

Det er ein film som eg har sett ein gong for lenge sidan.

Husker ikkje kven som var med i filmen.

Men det eg huser av filmen var at ein mann gifter seg med ei dame. Så forgifter han kona si med gift i frå ein spesialfisk. Det er ein fisk som du får kjøpt på restaurant i Japan. Han får ho gravlagd. Men nokon får ho gravd og ho er i livet. Så skal ho hevna seg på denne mannen.

Lenke til kommentar

Det er ein film som eg har sett ein gong for lenge sidan.

Husker ikkje kven som var med i filmen.

Men det eg huser av filmen var at ein mann gifter seg med ei dame. Så forgifter han kona si med gift i frå ein spesialfisk. Det er ein fisk som du får kjøpt på restaurant i Japan. Han får ho gravlagd. Men nokon får ho gravd og ho er i livet. Så skal ho hevna seg på denne mannen.

 

Høres ut som Buried Alive/Buried Alive II. Husker ikke hvem som er hvem, men er ganske sikker på at det er en av de. Mest sannsynelig #2.

Lenke til kommentar

 

Det er ein film som eg har sett ein gong for lenge sidan.

Husker ikkje kven som var med i filmen.

Men det eg huser av filmen var at ein mann gifter seg med ei dame. Så forgifter han kona si med gift i frå ein spesialfisk. Det er ein fisk som du får kjøpt på restaurant i Japan. Han får ho gravlagd. Men nokon får ho gravd og ho er i livet. Så skal ho hevna seg på denne mannen.

 

Høres ut som Buried Alive/Buried Alive II. Husker ikke hvem som er hvem, men er ganske sikker på at det er en av de. Mest sannsynelig #2.

 

Eg har sjekka ut dei filmane som du har nevnt her og det stemmer om det som står om Buried Alive II. Så takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. Eg lurer på ein tv-serie. Så vidt eg husker så gjekk den på tv2. Husker ikkje kven som spelte i serien. Serien handla om ein som reiste tilbake i tid. Når han kom ein plass så vart han til ein annan person. I ein episode så var han ei mor og i ein annan ein mafiaboss. Men for at han skulle reise framover i tid så måtte han gjera ting. Fiske opp i ting som hadde skjedd i fortida. Hindra at ting gjekk gale.

Det er det eg husker av seiren. Men er det nonon som veit kva seiren heiter?

Lenke til kommentar

En film jeg så for ca 5 år siden(var vel ganske ny da, muligens litt lenger siden) om en kvinne som var hushjelp(barnetante?) eller noe og gjorde fæle ting for de folkene. Terroriserte de eller noe. Husker ikke hva den het.

Tenker på ein film men den er gammel. Frå 90-tallet. Hånden som rører vuggen.

Lenke til kommentar

Delvis. Tenker pæ ein film men den er gammel. Hånden som rører vuggen.

 

Så den nå, og det er nok ikke den jeg tenker på. Denne var en god film og da, så mange takk for tipset. :thumbup:

 

Den jeg mener tror jeg er ca 10 år gammel +/- . Tror det var en mørk dame som var bad der, og men

det var mer sånn fastbinding og torturering eller sånt. Litt i sånn "spit on your grave" gate. Men husker desverre ikke så mye av den

 

Veste er at anatagelig har jeg den lagret, men navnet på den er blåst nå.

Lenke til kommentar

 

Delvis. Tenker pæ ein film men den er gammel. Hånden som rører vuggen.

 

Så den nå, og det er nok ikke den jeg tenker på. Denne var en god film og da, så mange takk for tipset. :thumbup:

 

Den jeg mener tror jeg er ca 10 år gammel +/- . Tror det var en mørk dame som var bad der, og men

det var mer sånn fastbinding og torturering eller sånt. Litt i sånn "spit on your grave" gate. Men husker desverre ikke så mye av den

 

Veste er at anatagelig har jeg den lagret, men navnet på den er blåst nå.

 

 

Fant den. Kom plutselig på navnet i natt. Den heter Neighbor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...