Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet?

 

Where are my children?

 

Skjekk denne snutten om du kjenner den igjen.

 

Lenke til kommentar

Jeg husker en film jeg så for mange år siden trolig på 90 tallet.. husker ikke så mye om starten,. eller selve handlingen desverre. men husker det var 3 jenter i ung alder, muligens søsken? som på slutten tok selvmord på 3 forskjellige måter. ei lot bilen stå på tomgang i garasjen til eksosen gjorde sitt. og ei tok hode inn i varmovnen. hu siste trur jeg hengte seg, men er ikke helt sikker. noen som husker hvilken film jeg tenker på?

Endret av Kenneth Hellevik
Lenke til kommentar

Leter litt etter en film, det jeg husker fra den er:

 

Det var en ung jente som reiste til en liten landsby i et skogområde. Hun skulle jobbe på et vertshus eller noe slik, og det var en mystisk kar som bodde ute i skogen, som hun la ut mat til og slikt.

 

Husker jeg så den på tv for mange mange år siden, husker ikke så mye mer.

Lenke til kommentar

Dette er en gammel film. Sikkert fra 80-tallet. Jeg husker ikke så mye, men bare små glimp som måne som snakket, noen som kunne bytte hoder på kroppene sine, en mann på hest som drar seg opp fra en brønn(?) etter sitt eget hår, en mann som blir slukt av en hval og er der inne til han blir spylt ut.

 

Tror det er en eller annen fantasiverden en eller annen normal fyr har kommet seg inn i og møter mange rare folk.

Lenke til kommentar

Dette er en gammel film. Sikkert fra 80-tallet. Jeg husker ikke så mye, men bare små glimp som måne som snakket, noen som kunne bytte hoder på kroppene sine, en mann på hest som drar seg opp fra en brønn(?) etter sitt eget hår, en mann som blir slukt av en hval og er der inne til han blir spylt ut.

 

Tror det er en eller annen fantasiverden en eller annen normal fyr har kommet seg inn i og møter mange rare folk.

No shit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så jeg så en film på en kanal for mange år siden, men husker ikke hva den het. Den handler om en gutt (tror han var rundt 16-18 år) som leter etter sin far. Det viser seg at faren egentlig gir blanke driten i guttungen å lar han ikke engang komme inn i leiligheten hans.

 

Tror faren hans jobbet på en restaurant.

 

Tror ikke dette var en engelsk film, men en fra Europa. Noen som har peiling? Det kan godt være at jeg har misforstått plottet, da det er en stund siden jeg så filmen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

For mange år siden, sannsynligvis tidlig på 8+-tallet så eg en film på NRK.

 

Så vidt eg husker handlet den om mannskapet på en Amerikansk ubåt som tilfeldigvis var i Australia når det brøt ut atomkrig. Krigen kom ikkje til Australia, og ubåten dro heim til ett folketomt San Franscisco, tror eg.

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar

For mange år siden, sannsynligvis tidlig på 8+-tallet så eg en film på NRK.

 

Så vidt eg husker handlet den om mannskapet på en Amerikansk ubåt som tilfeldigvis var i Australia når det brøt ut atomkrig. Krigen kom ikkje til Australia, og ubåten dro heim til ett folketomt San Franscisco, tror eg.

 

Noen som har peiling?

 

 

Er 2 versioner.

 

On The Beach (1959)

 

On The Beach (2000)

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Leter etter navnet på en barne-tv serie som gikk på tv på 90-tallet. (Tegneserie)

 

- Husker at det var en bamse/bever-figur med briller som hadde "hovedrollen".

 

- Tror han hadde en gul genser på seg.

 

- De sang en introsang hvor han begynte å valse rundt i gata mens han sang så kom det flere og flere, tror de sang noe som "vil du være venn med meg" eller "vil du leke med meg"(?).

 

- Tror alle var bever-looking figurer.

 

Noen som drar kjennskap på denne og som husker navnet på den?

 

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...