Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jakter på en feelgood film som jeg har sett for noen år siden.

 

Nerdete kar jobber som begravelsesagent i England, drar på ferie til Hollywood. Møter flott pike, forelsker seg, piken oppfører seg dårlig. Karen drar hjem og piken kommer etter.

 

Mener det ble en happy ending.

 

Denne er nok fra tidlig 2000-tallet, jeg trodde det var David Tennant som spilte karen men fant den ikke igjen på IMDB.

 

Noen som vet?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg jakter på en feelgood film som jeg har sett for noen år siden.

 

Nerdete kar jobber som begravelsesagent i England, drar på ferie til Hollywood. Møter flott pike, forelsker seg, piken oppfører seg dårlig. Karen drar hjem og piken kommer etter.

 

Mener det ble en happy ending.

 

Denne er nok fra tidlig 2000-tallet, jeg trodde det var David Tennant som spilte karen men fant den ikke igjen på IMDB.

 

Noen som vet?

 

Takk.

L.A without a map:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Husker en litt kul film der en stor mørkhudet mann er i hovedrollen, er en "slossefilm".

 

Filmen starter med at han slipper ut av fengsel men før det blir han vel angrepet på toalettet av mange slemme typer som han så klart banker opp.

 

Ute av fengsel så mener jeg han oppsøkte ett slossemiljø... altså innen gambling.

 

Det skulle senere vise seg for å komme i kontakt men en spesiell person for at han lovte noen å hjelpe ut en dame fra ett hardt miljø... husker ikke helt hvordan den sluttet eller egentlig noe som helst, bare husker at jeg synes den var bra.

Lenke til kommentar

Husker en litt kul film der en stor mørkhudet mann er i hovedrollen, er en "slossefilm".

 

Filmen starter med at han slipper ut av fengsel men før det blir han vel angrepet på toalettet av mange slemme typer som han så klart banker opp.

 

Ute av fengsel så mener jeg han oppsøkte ett slossemiljø... altså innen gambling.

 

Det skulle senere vise seg for å komme i kontakt men en spesiell person for at han lovte noen å hjelpe ut en dame fra ett hardt miljø... husker ikke helt hvordan den sluttet eller egentlig noe som helst, bare husker at jeg synes den var bra.

 

Blood and Bone

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Leter etter en film jeg så mange år siden som jeg ikke husker navnet på. Handler om ei mor og henner unger, en dag mens hun er ute kommer det noen folk og kidnapper ungene henne mens barnepasserene er der, hun finner dem aldri og ender opp med å få seg en ny unge får så å møte en annen fyr hun blir sammen med, sønnen hennes blir voksen og er i en bil med kjæresten sin idet en lastebil kommer mot dem, vi ser henne få telefon om ulykken og hun blir fortvilet, på slutten blir hun gjennforent med barna sine når de er voksne, har veldig lyst til å se filmen så håper noen kan si meg navnet?

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Kanskje litt tynt, men jeg prøver meg allikevel.

 

Leter etter en film der det er en scene hvor en eller annen sniper løper rundt og gjemmer seg på en åker. Så vidt jeg husker var dette en militærøvelse, og han skulle enten forsøke å unngå å bli oppdaget eller å bli beskutt. De som prøver å finne ham står i et kjøretøy på en vei et stykke unna, om jeg ikke tar helt feil. Uansett imponerer han med voldsom listighet, og unngår så vidt jeg husker å bli oppdaget.

 

Noen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

kan det være The tall man?? gjorde bare et lite søk på google så jeg er ikke sikker :hm:

Filmen jeg leter etter må nok være fra 90 tallet eller tidlig 2000 tallet men takk for at du prøvde og hjelpe:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...