Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

One missed call handler vel om noe helt annet, at spøkelset ringer til offeret før det blir drept?

 

Mener jeg har sett film nr 2, men husker ikke hva den het. Hadde spøkelset en slik ekkel stålinnretning på beinet eller noe lignende?

 

Muligens tuller jeg fælt nå.

Lenke til kommentar

One missed call handler vel om noe helt annet, at spøkelset ringer til offeret før det blir drept?

 

Mener jeg har sett film nr 2, men husker ikke hva den het. Hadde spøkelset en slik ekkel stålinnretning på beinet eller noe lignende?

 

Muligens tuller jeg fælt nå.

 

Hm, tror det er som du sier, ikke one missed call nei. Og ja det stemmer, spøkelset hadde en ekkel stålinnretting. Men tror den var over alt og ikke bare på benet :p

 

Det var da fælt så vanskelig det skulle være å komme på navnet på den da :/ Klarer ikke gi meg før jeg finner den! :p

 

EDIT: Fant den, en kamerat kom på hva den het. Fragile het den, uansett, takk for hjelpen :)

Endret av Binders'
Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, i håp om at noen vil kjenne den igjen!

 

Jeg prøver å finne en film for en venn. Det han husker er at det var en adelsmann fra England som duellerte med en samurai, mest sannsynlig protagonisten. Han husker at en japansk gutt ble truet eller noe på et stort skip, så han ble tvunget til å svelge tungen sin for å beskytte familiens hemmeligheter. Familien til samuraien det handler om, blir drept en etter en. Noen som syns dette høres kjent ut?

Lenke til kommentar

Ok, dette har surret i hodet mitt i flere dager...

Har en låt - Need you now - Lady Antebellum - som jeg husker vagt fra en film jeg har sett, men kommer ikke på hvilken film det var!

Har søkt opp både sangen og gruppa på Youtube / Wikipedia, men der står ingenting om hvilke filmer låte har blitt brukt i...

 

Kanskje noen her inne kunne hjelpe?

 

Hellcats? er en serie da

 

http://www.imdb.com/title/tt1596356/

Lenke til kommentar

Ok, dette har surret i hodet mitt i flere dager...

Har en låt - Need you now - Lady Antebellum - som jeg husker vagt fra en film jeg har sett, men kommer ikke på hvilken film det var!

Har søkt opp både sangen og gruppa på Youtube / Wikipedia, men der står ingenting om hvilke filmer låte har blitt brukt i...

 

Kanskje noen her inne kunne hjelpe?

 

Hellcats? er en serie da

 

http://www.imdb.com/title/tt1596356/

Isj nei, dessverre... :( Men det er faktisk godt mulig jeg har hørt låta i en serie...

Lenke til kommentar

Ok, dette har surret i hodet mitt i flere dager...

Har en låt - Need you now - Lady Antebellum - som jeg husker vagt fra en film jeg har sett, men kommer ikke på hvilken film det var!

Har søkt opp både sangen og gruppa på Youtube / Wikipedia, men der står ingenting om hvilke filmer låte har blitt brukt i...

 

Kanskje noen her inne kunne hjelpe?

 

Hellcats? er en serie da

 

http://www.imdb.com/title/tt1596356/

Isj nei, dessverre... :( Men det er faktisk godt mulig jeg har hørt låta i en serie...

 

Husker du ingenting fra filmen/serien?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Filmen jeg ikke husker navnet på foregår slik: En gruppe med snikmordere(muligens også vanlige mordere) samles i en eller annen by hvor de har en slags konkurranse. De får en gps lignende brikke implantert under huden også skal de finne hverandre og drepe hverandre. Den som lever til slutt vinner. Husker ikke navnet på filmen eller skuespillerne. Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen, i håp om at noen vil kjenne den igjen!

 

Jeg prøver å finne en film for en venn. Det han husker er at det var en adelsmann fra England som duellerte med en samurai, mest sannsynlig protagonisten. Han husker at en japansk gutt ble truet eller noe på et stort skip, så han ble tvunget til å svelge tungen sin for å beskytte familiens hemmeligheter. Familien til samuraien det handler om, blir drept en etter en. Noen som syns dette høres kjent ut?

Er lenge siden jeg har sett shogun som er en miniserie. kan det være denne?

Lenke til kommentar

Lurer på hva denne heter:

 

Filmer handler om raske biler og store slagsmål. Folk som blir spylt ned fra taket med brannslage av lettkledde damer som kjører raske biler. Og noe med en gal doktor bak i en sykebil(ikke helt siker) Er også en man som drar frem en bitteliten pistol under slagsmålene.

 

Og det er stort sett det jeg husker :p Husker bare fragmenter fra filmen. Laget muligens rundt 80-90 tallet.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...