Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Stender i vegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hva slags TV du skal ha opp, men jeg har hengt mye rart i gips. En TV er stort sett ingen problem. Gipsanker tåler en del vekt .. Når du skrur inn maskinskruen så er det som å åpne en paraply bak gipsen. Skal du ha TV på noe slags arm så blir det verre. Mulig nattesøvnen blir bedre av å sette inn en 2*8 eller noe også ..  :p

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva slags TV du skal ha opp, men jeg har hengt mye rart i gips. En TV er stort sett ingen problem. Gipsanker tåler en del vekt .. Når du skrur inn maskinskruen så er det som å åpne en paraply bak gipsen. Skal du ha TV på noe slags arm så blir det verre. Mulig nattesøvnen blir bedre av å sette inn en 2*8 eller noe også ..  :p

Tven skal på en arm ja. Den må ut fra veggen og svinges på hvis jeg skal ha noe glede av den

Lenke til kommentar

Jeg har da funnet noen stendere, men de er ikke i nærheten av der jeg vil ha tven. Og der jeg vil ha tven finner jeg no hardt no bak gipsen frem til jeg tar fram drillen og borrer. Hvis det har noe å si så er veggen fra 1966...

 

Selv i 1966 var det vel standard med stenderverk med 60 cm avstand, såvidt jeg vet. Men hvis det ikke er noe der så er det jo greit å få skikkelig feste spesielt med arm på TV'en. Forslag om å skru treverk på utsiden forsvinner jo litt, da det vil bli godt synlig når armen er utstrakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...