Gå til innhold

Hvilket spill har du sløst mest penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De fleste har en gang i tiden sløst noen hundre-lapper på et spill de kun har spilt et par ganger. Hvilket spill kan du med hånd på hjertet si at du sløst bort pengene på? :wallbash:

Endret av Slegga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hearts Of Iron!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wallbash::wallbash::wallbash:

Drittspillet kostet meg 319 kroner, og ble solgt et par dager etterpå til Spiderman for en hundrings (da bruktbodene ikke ville ha det, som jeg skjønner ganske godt)

Dum Espen, :wallbash: dum Espen, :wallbash: dum Espen :wallbash:

Skrevet

Er nok Black & White eller The Sims. Særlig The Sims spilte jeg bare 1 dag, så har jeg ikke spilt det siden. Full pris for slikt makkverk. :mad:

Skrevet (endret)

Battlefield 1942...

450,- rett i dass :/

Spilte det vel i 2 dager, hvorav den ene var med DC-modden, før jeg ga opp og satte det i skapet, hvor det fortsatt står og støver ned sammen med Unreal Tournament 2003

edit: glemte ett ord :p

Endret av Soldier_448
Skrevet
Black & white. Total bommert. :no:

Black & white var jo kult, men spillte ikke så mye før jeg ble lei :roll:

Tror ikke jeg har kjøpt noen spill jeg angrer på, bruker å prøve ut spilla før jeg kjøper dem.

Skrevet
Kjøpte Splinter Cell på spiderman (dyreste butikken i by'n)

Kom forbi første level (eller gjor jeg det) så gad jeg ikke mer.

Splinter Cell er jo et av tidenes beste spill! :thumbs:

Skrevet

Syns Black&White var ganske ok jeg men det er nok den største bommert kjøpe jeg har gjort alikevel. Det var jo ikke WindowsXP kompatibelt....syns godt de kunne ha skreve det med litt større bokstaver ja :thumbdown:

Skrevet

Midnight Club :thumbdown: . det må være historiens dårligste bilspill tett etterfulgt av midtown madness 2 som jeg heldigvis ikke har.

The Bouncer var også en kjempebommert. runda hele greia på 3 timer.

ser forresten at soulbringer står nesten ubrukt i hylla over pc'en. var litt for skummelt for meg. (takler ikke sånt etter at jeg nesten har pådratt meg hjerteinfarkt på både resident evil og tomb raider)

Skrevet
Syns Black&White var ganske ok jeg men det er nok den største bommert kjøpe jeg har gjort alikevel. Det var jo ikke WindowsXP kompatibelt....syns godt de kunne ha skreve det med litt større bokstaver ja :thumbdown:

Hæ? Surrer og går på både XP og Server 2003 hos meg, uten patcher eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...