Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 til 799,- ?


Kemono

Anbefalte innlegg

I følge Playstation Store (den norske versjonen) har prisene, før 24 juli, vært;

 

Red Dead Redemption 2 : Standard Edition - kr 799,-

 

Men for meg hørtes det veldig høyt ut med kr 799 for standard versjon, så jeg må nesten sjekke om det er noen andre som reagerer på dette, eller om dette faktisk har vært gjeldene pris frem til nå i playstation store. Vet den fysiske versjonen ikke har kostet mer en ~500,- i butikk.

 

Må nevne at det ikke er lov med fiktiv økning av pris, før et eventuelt salg i Norge, da detter er villendene for kjøpere, og kan være en sak for Forbrukertilsynet.

Endret av Kemono
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

336kr på Platekompaniet og 399kr på elkjøp så du må ikke finne på å betale 799kr iallefall.

 

Kjøper det definitivt ikke for 799,-

Men mer interesert i om dette er et brudd på forbrukerloven, enn selve produktet.

Mulig jeg er litt sær på dette, men jeg tenker når vi betaler Norske priser så kan vi forvente Norske regler og standarder.

 

Men mulig jeg tar feil også, at prisen har vært så høy i utgangspunket, og at det ikke er en fiktiv prisøkning før salget har begynt.

Lenke til kommentar

Det har kosta 799 i PS Store ja, men er ofte sett ned i pris i periodar. Du kan sjå historikken her:

 

https://psprices.com/region-no/game/2557835/red-dead-redemption-2

 

Hei,

Takk for svar! Ser nok ut som normal prisen var satt til dette ja likevel. Litt snodig at prisen var satt opp 4 måneder etter utgivelse, men greit å vite at slik forekommer også. Synd for de som faktisk har kjøpt det til 800 kr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...