Gå til innhold

USB-kabler av god kvalitet?


Anbefalte innlegg

Eg skulle kjøpt nokre USB Type C-kablar til å ha litt her og der. Er det nokre merker de kan anbefale? Både inn- og utland går, og kan gjerne betale litt meir for kvalitet, men ikkje berre fordi dei er gullbelagt eller noko sånt.

 

Det skal primært brukast til mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg vil helst ikkje kjøpa det billegaste og berre kjøpa fleire fordi det er billeg. Både fordi eg ikkje vil bidra til meir forbruk enn nødvendig (bruk og kast), samt at eg vil ha kablar som er gode i bruk og ikkje sluttat å fungere om eit halvt år. Til forrige telefon med micro-USB hadde eg same kabel i over fire år utan problem.

 

Pluggane er vel forholdsvis like, men det er forskjell på kabelen og kappa.

 

Skal sjekke ut Ugreen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY

Det å kjøpe 2 relativt billige trenger ikke være så dumt. Det kan hende at hunden tygger istykker en eller en venn trenger en, osv. Og så er det ikke alltid at pris = kvalitet

Lenke til kommentar

Hund har eg ikkje og låner sjeldan vekk ting, men poenget var å kjøpa fleire i staden for å dra med meg rundt heile tida, samt kanskje ein backip. Om den kostar 50 eller 150 betyr ikkje all verden.

 

Stemmer at pris og kvalitet ikkje alltid går hand i hand, som var litt av grunnen til at eg oppretta tråden. Det sagt så er det ikkje sjeldan at det billigaste er noko ræl som ikkje er brukande i lengden. Det er ikkje få minijack-kablar som har hatt særs kort levetid, mens andre har fungert i årevis. I tillegg har tverrsnittet noko å seie for kva hastigheiter ein kan oppnå, i lag med lengde sjølvsagt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Eg skulle kjøpt nokre USB Type C-kablar til å ha litt her og der. Er det nokre merker de kan anbefale? Både inn- og utland går, og kan gjerne betale litt meir for kvalitet, men ikkje berre fordi dei er gullbelagt eller noko sånt.

Det skal primært brukast til mobiltelefon.

 

Jeg anbefaler Supra, de skjermer volt kabelen og er billig... 200 kr +- avhengig av lengden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...