Gå til innhold

Matkonto med to kort


Anbefalte innlegg

Hei 

 

jeg og min samboer har en matkonto med to kort tilknyttet dnb kontoen , betaler 275 kr i året hver  for de kortene . 

Noen som vet om banker eller andre løsninger med lavere årsgebyr eller gratis årsgebyr ?

Erfaringer?

Tips?

 

vil helst ikke ha kredittkort med mindre dem har lav rente og gratis årsgebyr .

Endret av Hengemage92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye betaler dere til faforeningen?

 

Ser det er 300 kroner immelding og 200 kroner året hos Obos, så da sparer man 50 kroner det tredje året

(Når man kun beregner visa-avgiften som er på 250 året)

Nå får man jo gjerne mer igjen for medlemsskapet, i tillegg til det å være organisert som er det man i hovedsak betaler for.

 

Jeg for eksempel sparer over 6000,- i året på forsikringene mine gjennom en slik avtale, sammenlignet med billigste alternativ uten avtale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Skaff dere kredittkort fra Norwegian heller, så får dere 1% tilbake i form av cashpoints.

Finnes flere gode kredittkort og de fleste har ingen årsavgift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Kan man har to Norwegian kort tilknyttet en konto ?

Det tror jeg ikke er mulig, men dere kan samle cashpoints fra begge kortene til en felles konto.

Endret av Slettet-YQ8U8xbZ
Lenke til kommentar

Hvis man har problemer med overforbruk kan man redusere kreditt rammen på feks Norwegian kortet og sette inn penger på forhånd. 
 

Tror minste rammen man kan ha er 5 eller 10 tusen. 

 

Så er det bare å bruke matkontoen til å betale e-fakturaen fra BN når den kommer. 

 

Er det for stor fristelse å ha kreditt tilgjengelig må man så klart holde seg langt unna å heller betale gebyrer fremfor å få bonuspoeng.

Lenke til kommentar

(...)

Som nevnt over har jeg og samboern hvert sitt visa electron som er knyttet til en felles matkonto i banken.

 

Visa electron kortene har samme pinkode som våre vanlige private visa og som gjør det enda enklere.

 

Har ikke ID på disse kortene så dem koster ikke mye å ha.

 

Vi bruker også elektron kort, men de koster fortsatt 200,-/år. Ikke sum som gjør meg fattig men heller ikke noe jeg betaler med glede.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...