G 5802 Report post Posted July 22 Fy søren, dette er jo valuta for pengene og man slipper å eie Xbox antar jeg: https://www.windowscentral.com/xbox-game-pass-pc-list Mye bedre utvalg enn de to lusne spillene men får med PS4 til kanskje 1 tredjedel av prisen. Men 24 spill (pluss) i året bør jo holde litt det også med PS4 egentlig. Interessant utvikling uansett. Blir vel bedre vilkår for kundene å ha litt ordentlig konkurranse. Noen som har fått hevet seg på? Uansett litt synd at Komplett ikke ga Xbox bundle med Zen2 utstyret. 0 Quote Share this post Link to post
Complexity 2610 Report post Posted July 22 (edited) Mye gode spill for pengene der ja. Husker da Forza Horizon 4 hadde relese, så kjøpte jeg heller gamepass 3mnd for 149kr enn å betale 599kr for spillet alene. Ble lei å vel så det på de 3 månedene. Pluss at jeg fikk spilt mye annet kult. Edited July 22 by Complexity 0 Quote Share this post Link to post
NorwegianAccentaryGaming 0 Report post Posted August 16 (edited) Fy søren, dette er jo valuta for pengene og man slipper å eie Xbox antar jeg: https://www.windowscentral.com/xbox-game-pass-pc-list Mye bedre utvalg enn de to lusne spillene men får med PS4 til kanskje 1 tredjedel av prisen. Men 24 spill (pluss) i året bør jo holde litt det også med PS4 egentlig. Interessant utvikling uansett. Blir vel bedre vilkår for kundene å ha litt ordentlig konkurranse. Noen som har fått hevet seg på? Uansett litt synd at Komplett ikke ga Xbox bundle med Zen2 utstyret. Her er linken for å melde deg på og laste ned klienten til PC. https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-pass/pc-games Denne tjenesten er forøvrig veldig lik EA's Origin Access, om du ikke kjenner til det. Merk, Xbox Game Pass klienten er svært dårlig (treg, ser også ut til å ha noe minnelekkasje så den bruker mye RAM). Min erfaring at heller ikke alle spillene virker. Jeg har f.eks ikke fått Mudrunner til å virke. Når det er sagt, Origin klienten er ikke mye bedre. Spillene legges i en WindowsApps mappe, denne har du, selv med din administratorbruker vanligvis ikke tilgang til, så du må inn i egenskaper og sikkerhet og legge til administratorgrupen. Når det gjelder Mudrunner så fulgte ikke filer som vanligvis følger med i installasjonsmappen (f.eks via Steam) med. Tenker da på f.eks tillegg man trenger som Visual C++ Redistributables, eller korrekt DirectX versjon, ofte 2010 June, for eldre spill. Det er en grei tjeneste, bare greit å være klar over at det er tidlig enda og litt issues. Prisen som nå er satt til 4.99 USD går senere opp til 9.99 USD. Edited August 16 by NorwegianAccentaryGaming 0 Quote Share this post Link to post
barezell 1207 Report post Posted August 16 veldig kjekt med gamepass ultimate om man har PC, xbox+live. Skader heller ikke at det er et par kule nye spill som kommer som man også får i tjenesten. Outer Worlds og Gears 0 Quote Share this post Link to post
NorwegianAccentaryGaming 0 Report post Posted August 22 Det er greit å være klar over at de fleste spill, om ikke alle, krever at du er online og logger inn med din Microsoft konto, ikke nødvendigvis for å spille, men for å kunne lagre f.eks. Egentlig en selvfølge, mtp. at Microsoft vil forsøke hindre deg i å spille om ditt Game Pass abonnement ikke lenger er aktivt. 0 Quote Share this post Link to post
G 5802 Report post Posted August 31 Har nå fått Xbox (Beta) på plass med gratis intro-kampanje-bundle fra AMD. Men har ikke fått lyst å sette meg å spille enda for straks jeg gjør det så fyker jo timer avgårde, og det er så mange spill at det kan være vondt å velge seg ett Men noe av det skal nok prøves utover i ukene som kommer. 0 Quote Share this post Link to post