Gouldfan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Vi har faktisk fått to Telia play bokser "gratis" på samme abbonemang, vi har en tv på soverommet også, pga vi var heldige og fikk en mindre 43" Phillips tv rimelig når venninnen fikk ny tv av typen. Vi bare ringte Telia og de sa versågod. Tv boks i Stua er koblet opp over Lan Kabel, men den på soverommet fungerer meget bra på Wifi, router står i stua. Aldri drop outs noen gang på Wifi selvom router/modem er langt unna, det er en veldig bra boks mtp at den er så å si gratis med abbonemang. Endret 12 timer siden av Gouldfan
Gouldfan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Tv med eArc som støtter Atmos fra tv apper er også begrenset iforhold til om du kobler en Streamer eller Blu-ray spiller inn i Marantz og lar Marantz dekode som er jobben til Marantz. eArc er praktisk for all del, men kun som nødløsning.. En streamer boks eller en Blu-ray spiller har mye bedre forutsetninger og bedre båndbredde over Hdmi når det sendes kun en vei. Jeg har ikke noe problem med eArc på Panasonic 4k tvn, men i prinsippet så skal Blu-ray spiller være beste oppløsning i lyd, og Streamer boks med Atmos støtte ikke langt unna. Tv over Arc er kun om du vil se noe fra tv Apper over Marantz, eller for de stakkarene pga kona som må gå Lydplanken.... Endret 12 timer siden av Gouldfan
Papirkurven Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ja, fikk se at jeg fikk flere lydformater å velge mellom når jeg koblet chromecasten i Marantzen. Før fikk jeg valge om dsurr og atmos, nå kunne jeg velge DD+ også. Testet Edge of Tomorrow på 4K bluray og atmos i går. Låt temmelig bra. Eneste problemet nå er plassering av Sub'en.. Rommet er avlangt og jeg sitter midt i rommet. Står subben på en av sidene av TVen hører jeg null bass. Prøvde "subwoofer crawl" trikset og beste plasseringen av subben ble rett bak der jeg sitter.
Shoxx Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Er Cerwin Vega fortsatt en ting? Selges dette på Hifiklubben fortsatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå