Gå til innhold

Frode Berg dømt til 14 års fengsel i arbeidsleir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Vi har jo en hel brigade i nord, bare å invadere og okkupere Kola halvøya.

Russland får Kola tilbake når vi får Berg, hardt mot hardt.

Hahaha, miste titusener av menn og kvinner for 1 kar. Som er over 60 år gammel og viste hvilke risiko han tok.

 

Nei, han må nok dessverre bare bli der han er. Eller om norsk etterretning ved om noen russiske "spioner" så er vel dette kanskje tiden til og arrestere og gjøre byttehandel? Dog de gjør det nok ordentlig så er litt vanskeligere og finne. Ville tro russiske spioner i Norge er av norsk ætt og ikke russisk.

 

Lokket inn i programmet da de var og studerte eller jobbet i Russland/en nær alliert av dem.

 

Jeg ville også sluttet og prøve og spille ball med de store gutta, vi er litt for små til og bli med der. Da Russland er så vanvittig store i forhold til oss.

 

Russland har da over 25 ganger så mange mennesker. Er som jeg skal yppe til slosskamp på en som er 45.5 meter høy og veier 2.5 tonn om vi kunne bli så store.

Lenke til kommentar

Hahaha, miste titusener av menn og kvinner for 1 kar. Som er over 60 år gammel og viste hvilke risiko han tok.Nei, han må nok dessverre bare bli der han er. Eller om norsk etterretning ved om noen russiske "spioner" så er vel dette kanskje tiden til og arrestere og gjøre byttehandel? Dog de gjør det nok ordentlig så er litt vanskeligere og finne. Ville tro russiske spioner i Norge er av norsk ætt og ikke russisk.Lokket inn i programmet da de var og studerte eller jobbet i Russland/en nær alliert av dem.Jeg ville også sluttet og prøve og spille ball med de store gutta, vi er litt for små til og bli med der. Da Russland er så vanvittig store i forhold til oss.Russland har da over 25 ganger så mange mennesker. Er som jeg skal yppe til slosskamp på en som er 45.5 meter høy og veier 2.5 tonn om vi kunne bli så store.

Har man bare stort nok gevær, eller mange nok, så går det bra. Og vi er medlem av nato og fn.

Lenke til kommentar

Har man bare stort nok gevær, eller mange nok, så går det bra. Og vi er medlem av nato og fn.

Direkte konfrontasjon med en slik stormakt er noe som hadde kostet så vanvittig i menneskeliv.

 

Rettferdig gjør ikke 1 liv, som var mitt poeng. Det ene livet blir rett og slett en dråpe i havet i denne sammenheng.

 

Estimater fra 1962 under kalde krigen. Om USA gikk til angrep på Sovjet og Kina ville 335 millioner være døde innen 72 timer. Det er bare det USA hadde drept, så kommer motangrepet.

 

I dag har man nok endel mer effektive våpen. På begge sider.

 

Nei man tuller ikke med atommakter. For om dem blir presset nok i et hjørnet så kan det fort si bom.

 

Er en grunn til at USA ikke har gjort noen forsøk på og drepe de gale diktatorene i Nord Korea.

Det er vel faktisk noe de vil unngå så langt at de ville gått langt for og hindre det.

 

For om han dør, så får automatisk USA skylden og atomangrep er veldig stor sannsynlighet for. Ettersom de drepte en "gud".

 

Atomvåpen forandret verden, derfor man ikke har hatt store konflikter mellom land som har dem.

Bare de "dumme" som ikke har dem som stiller seg sårbare.

 

https://nationalinterest.org/blog/buzz/335-million-dead-if-america-launched-massive-nuclear-war-russia-and-china-49507

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...