Gå til innhold

EA sparker 350 ansatte


Anbefalte innlegg

hadde de laget anticheat som fungerer til Apex og battlefield, så hadde ikke dette hvert noe problem, med at spillene går så dårlig!

 

Apex fortjener ikke å nevnes i samme setning engang. Det spillet hadde 50 millioner spillere første måneden. BFV solgte dårlig før lanseringen fordi folk hadde prøvd åpne betaen og likte det ikke.Er spill bra så spiller folk det uansett uavhengig om det er dårlig anticheat eller kvinnfolk på spillcoveret :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt uenig i alt, men om spill er de beste i serien er vel fryktelig subjektivt? :p

 

Det er ganske subjektivt ja.

Men det er iallefall meningen til alle de kjente spillerne.

 

Det er ingen som kommer med objektive eller subjektive grunner til at spillet er dårligere når det gjelder kart, gameplay osv.

Den eneste gjengående klagen er at kvinner og historisk ukorrekt gameplay gjør spillet dårlig.

Lenke til kommentar

Battlefield v regnes av de fleste som det beste i serien siden battlefield bad company 2...

Kvaliteten på spillet er absolutt ikke problemet.

 

 

Er det tilfellet? Sier hvem? 

 

Har ikke helt det samme intrykket, men nå er jo ikke jeg helt oppdatert hele tiden heller.

 

EDIT: Kjente spillere ja. Er det sånne som får betalt for å streame spillet?

Endret av Mala
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg gikk rett in i BFV etter å ikke å ha spilt BF på over 2 år, jeg merka ikke noe forskjell fra BF4  eller BF1.

Jeg fikk 17 kills og gikk opp til level 4 tror jeg på den ene runden.

Så det er klin likt de andre spillene når jeg bare kan hoppe inn i det og det helt ok. 

Løp rundt som en gal kylling for å kappe og beskytte flag. 

Bruker du en Bren gun eller M60 fra BF4 er det same shit, bare sikter og magasin størrelse er anderledes. 

Det er fryktelig likt, og oppskriften begynner å bli vedlig avlegs.

 

Folk som ville ha et WW2 spill fikk ikke det de ville, de som bare ville ha mer BF4, vel de kan fremdeles spille BF4.

Lenke til kommentar

Sjokkerende at man kan klare å spille et FPS spill etter 2 år pause. Enda mer sjokkerende at nye FPS spill fortsatt handler om å sikte på folk og skyte?!

 

Det er sjokerende at det er så klin likt at en som ikke har spilt serien på 2 år og ikke spilt dette spillet i det hele tatt, kan gjøre det så bra på første forsøk. 

 

Battlefield har ikke forandret seg i noe større grad siden BF3 det er fryktelig mange år nå, folk er opplagt lei av det. 

Lenke til kommentar

 

Battlefield v regnes av de fleste som det beste i serien siden battlefield bad company 2...

Kvaliteten på spillet er absolutt ikke problemet.

 

 

Er det tilfellet? Sier hvem? 

 

Har ikke helt det samme intrykket, men nå er jo ikke jeg helt oppdatert hele tiden heller.

 

EDIT: Kjente spillere ja. Er det sånne som får betalt for å streame spillet?

Får betalt gjør de vel, men ikke av ea eller Dice.

Dette er de som var kjent som proff spillerne fra battlefield 2 dagene, og de har spilt gjennom alle spillene i serien.

 

Selvfølgelig har de ting de ikke liker, men når dem sammenligner spillet med tidligere spill i serien så er de oftest ganske enige.

Lenke til kommentar

 

Sjokkerende at man kan klare å spille et FPS spill etter 2 år pause. Enda mer sjokkerende at nye FPS spill fortsatt handler om å sikte på folk og skyte?!

 

Det er sjokerende at det er så klin likt at en som ikke har spilt serien på 2 år og ikke spilt dette spillet i det hele tatt, kan gjøre det så bra på første forsøk. 

 

Battlefield har ikke forandret seg i noe større grad siden BF3 det er fryktelig mange år nå, folk er opplagt lei av det. 

Battlefield og battlefront spillene har vært "helt" like fra det første spillet i serien...

Det har ikke vært noen store nyvinninger eller slikt.

 

Battlefield v er faktisk det som er minst likt de tidligere i serien.

Suppresion, bullet spread, health regen, etc, etc, har blitt forandret i forhold til det folk sa de ville ha.

Lenke til kommentar

Det er sjokerende at det er så klin likt at en som ikke har spilt serien på 2 år og ikke spilt dette spillet i det hele tatt, kan gjøre det så bra på første forsøk. 

 

Battlefield har ikke forandret seg i noe større grad siden BF3 det er fryktelig mange år nå, folk er opplagt lei av det. 

Du er opplagt lei, du trenger ikke snakke for folket generelt. Det klarer de fint selv. 

 

BF er BF, Conquest er Conquest, FPS er FPS. Vet ikke hva du forventer, men det sier seg selv at spillene vil ligne på hverandre ettersom det oppfølgere.  

 

og 17 kills er jo ikke nødvendigvis veldig bra. spørs på gamemode, deaths og poeng ellers. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Battlefield v regnes av de fleste som det beste i serien siden battlefield bad company 2...

Kvaliteten på spillet er absolutt ikke problemet.

 

Battlefront 2 var det beste i battlefront serien. Inkludert de eldre spillene.

 

Battlefield v hr de største kartene i battlefields historie...

Det er også flere modes spesielt laget for å ha 10+ tanks og 4 fly samtidig...

 

Det at folk ikke gidder å lese seg opp sier mer om hvorfor spillene ikke klarer seg.

Vi skulle hørt fasiten din før vi gjorde opp en mening.

Lenke til kommentar

Battlefield v regnes av de fleste som det beste i serien siden battlefield bad company 2.

Mine favoritter er battlefield 2 og battlefield vietnam. Men det er vel bare meg. Ingenting slo Vietnam på LAN. For en stemning! ?

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Battlefield v regnes av de fleste som det beste i serien siden battlefield bad company 2.

Mine favoritter er battlefield 2 og battlefield vietnam. Men det er vel bare meg. Ingenting slo Vietnam på LAN. For en stemning! ?

De spillene kom jo før bad company 2.

Battlefield 2 og bad company 2 er vel spillene som regnes som de aller beste.

Lenke til kommentar

 

Hva med å gå tilbake til røttene med fantastiske single player historier?

Hvem bryr seg om historien? Gameplay er tingen. Spill skal være underholdende. Dårlige historier ødelegger bare.

 

Dvs. dårlige historier som holder seg unna er ikke noe problem, men det blir et problem når de dårlige historiene påvirker spillingen.

Ett spill uten en god story er veldig uinteressant for min del.. Når det kommer til single player i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...