Gå til innhold

Telenor lanserer abonnementer med «goodies» inkludert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om dere gir oss en disclaimer på at dere ikke har "bindinger" til Telenor, er det åpenbart et kommersielt samarbeid mellom VG og Telenor her. Tek-redaksjonen sitter riktignok i en egen "krok" hos VG, men dere -er- faktisk VG.

I gjerning som etter eierskap. Det er slik man er VG. Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Du får sutre og ha det vondt med seg selv da vettu :)

 

Og den gateselgerreferansen er noe av det dårligste jeg har lest, gratulerer!

 

Nå får du som regel mye bedre "googdies" fra en gateselger enn Telenor så jeg vet ikke om den var så ille gitt.

 

Har Telia med 1000GB total fri bruk (uten noen hastighetsbegrensning eller annet snusk) av data til 398,- pr mnd jeg så for egen del er det bare store smil og glede. Ønsker bare at andre snart skal kunne få tilbud om noenlunde brukbare abonnement til en vettug pris, enn så lenge er Chili med sitt fri abonnement klart best, men selv her er det flere slitsomme skjær i sjøen.

Lenke til kommentar

Dette er jo en annonse. Er det slik å forstå at annonser ikke lengre merkes her?

 

De begynner med å skrive at Telenor er langt dyrere enn konkurrentene og avslutter med at de fortsatt er dyrerer enn konkurrentene, men at tilbudet er blitt bedre med disse bonustjenestene. Mener du alvorlig talt at dette er den nye markedsføringstrategien til Telenor? Fremheve at de er dyrere enn konkurrentene, men at de kommer seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...