Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan starter jeg en samtale på tinder hos de som ikke har skrevet en bio?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker "Heisann :) Hvordan går det/går det bra?" Fordelt på to linjer.

 

Jeg opplever at de fleste svarer på dette. Noen gjør ikke det. I de tilfellene jeg bruker noe originalt så opplever jeg ikke at responsen er merkbart bedre, bare at hele greia starter rett inn i en samtale om noe istedenfor at jeg eller hun skifter tema på den påfølgende meldingen.

 

Du kan også stille "tullespørsmål" om ting du lurer på. Jeg skrev med en dame som hadde barn, så for å finne ut om det var gutt eller jente, spurte jeg om hva hun ville valgt av Spiderman og My little pony.

Det kan du jo gjøre utfra ting du ser i bildene også hvis det ikke er noe i bioen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakk som om du innleder en samtale med et ekte menneske. 99.9% av menn kommer med passive setninger som bare skyver ballen over på henne.

 

Så lenge du hever deg over gjennomsnittet og da slenger sammen noen setninger eller unnlater å åpne med en dickpic så får man i min erfaring respons.

 

Kommer du med et uoriginalt eller annet meningsløst kort nikk så må du forvente at hun får et par hundre av disse daglig og du drukner i koret av de andre ståtissene som brukte 5 sekunder på sin innledning.

 

Men igjen- hvis en person ikke engang gidder å fylle ut noe info om seg selv så sier det sitt om sitt eget engasjement og man kan forvente at personen kun er det for komplimenter og bekreftelse på sitt utseende uavhengig av om hun er opptatt eller ikke.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann

Matchet med ei flott jente i kveld, men vet ikke hvordan jeg skal få skrevet melding til ho. Ho har kun bilder av seg selv innendørs og ikke skrevet noe om seg selv på bioen,hvordan starter jeg da en bra samtale? Et vanlig "hei, hvordan går det" har jeg forstått at ingen svarer på.

 

Siden du ikke vet hva du skal skrive så rapper jeg henne med meg selv. Neida. Du kan skrive "Hei! Er det her du sitter og skammer deg" ;) eller "Hei! Hvor drømmer denne damen seg vekk denne gang" ?  eller Hei! Hva hadde du blitt mest glad over å oppleve akkurat nå"? 

Jeg tenker at åpne og kreative spørsmål fungerer godt. Det handler om å skille seg ut og forstå at sjekking krever litt innsats. Nok av menn som sier hei snuppa, du var digg, vil du ha sex ikveld osv. Ingen av disse mennene får svar. 

Lenke til kommentar

Hei/en ordentlig liten linje / setning hjelper som oftest.

9/10 jenter svarer som oftest ikke uansett, men noen få gjør.

 

Noen jenter er mer kresne enn andre har jeg merket, noen ganger spiller det lite rolle hva du starter med så lenge det ikke er frekt det er. Men om du starter med som andre har sagt over noe mer spesielt enn bare et hei er det mer garantert et svar. Gjerne et spørsmål eller noe hyggelig og prate om :)

Lenke til kommentar

Si noe idiotisk(NB: ikke vær frekk) som hun føler hun må svare på og som det er enkelt for henne å svare på.

 

Når samtalen først har startet er det enkelt å holde den i live, men først må du gi henne en grunn til å svare på akkurat din melding. Hun har antakeligvis 20 meldinger å vrake mellom, så det er bare å si noe døvt og håpe på napp. 

 

"noen gang vært i Karasjok?"

"nei"

"bra aldri dra dit. hva med xxx(området der du bor)?"

 

Kjapt eksempel på hva jeg mener dog ikke akkurat gull  :tease: . Hva enn du kan tenke deg som gir henne en grunn til å skrive tilbake til akkurat deg istedenfor de 10 andre alternativene hun har. Stikkordene er at det må være enkelt å svare på og pirre interessen for å fa vite mer. Folk sitter på tinder for å ha det moro, oppfyller du disse to kriteriene er det ingen grunn til at du ikke skal få svar.

Endret av Carew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...