Gå til innhold

ANMELDELSE: Kingdom Hearts III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kos deg med rælestemmen til Donald :) TIpper du føler deg voksen når du spiller :D

Nå har aldri spill mediet vært noe jeg går til for å føle meg voksen, heller motsatt, kan føle meg voksen når jeg tvinger meg opp av sengen og går på jobb hver morgen, når jeg må betale denne månedens regninger istedenfor å kjøpe seg noe gøy, og når en må gjøre alle andre kjedlige gjøremål som tilhører voksenlivet.

 

Når jeg spiller er det absolutt det siste jeg vil å føle meg "voksen". Klarer spillet å dra meg tilbake til en enklere tid i bare noen timer uten alle disse voksen bekymringene jeg har i dag med jobb, stress og regninger som skal betalest har spillet oppnådd akkurat det jeg vil :)

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kos deg med rælestemmen til Donald :) TIpper du føler deg voksen når du spiller :D

Hahahah what? Kva anna hadde du sett for deg frå dette spelet? Heilt sidan 2002 har det vore tallause antal spel basert på akkurat den same oppskrifta med Disneykarakterar i sentrum. Burde dei kanskje satsa på interaktive sex-scenar i 3eren istadenfor? Kingdom Hearts er knallkjekt på sin eigen måte, ein treng ikkje alltid nazi-zombiar for å ha det kjekt ;)

Lenke til kommentar

Nå har aldri spill mediet vært noe jeg går til for å føle meg voksen, heller motsatt, kan føle meg voksen når jeg tvinger meg opp av sengen og går på jobb hver morgen, når jeg må betale denne månedens regninger istedenfor å kjøpe seg noe gøy, og når en må gjøre alle andre kjedlige gjøremål som tilhører voksenlivet. 

 

Når jeg spiller er det absolutt det siste jeg vil å føle meg "voksen". Klarer spillet å dra meg tilbake til en eklere tid i bare noen timer uten alle disse voksen bekymringene jeg har i dag med jobb, stress og regninger som skal betalest har spillet oppnådd akkurat det jeg vil :)

 

Spot on.

Lenke til kommentar

"dette er nok en situasjon som er unik for meg og andre blodfans"

 

Burde kanskje blitt anmeldt av en litt mer objektiv part om du er blodfan av serien? :p

Men ja, om man leser konklusjonen i sin helhet, så virker det ikke som du har hatt en 9 av 10 opplevelse med dette spillet.

 

Det trolles mye med at det passer bedre for et ungt publikum, men jeg tror det ligger mye sannhet i det uansett. For rent historiemessig er jo ikke dette akkurat noe mesterverk vil jeg kunne hevde.

Lenke til kommentar

"dette er nok en situasjon som er unik for meg og andre blodfans"

 

Burde kanskje blitt anmeldt av en litt mer objektiv part om du er blodfan av serien? :p

Men ja, om man leser konklusjonen i sin helhet, så virker det ikke som du har hatt en 9 av 10 opplevelse med dette spillet.

 

Tja, i en viss annen kontroversiell anmeldelse på denne siden ble anmleder hardt kritisert for å ikke være blodfan av spillserien. Damned if you do damned if you don't 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En helt meningsløs anmeldelse for andre enn fanboys. Hvis anmelder ikke klarer å forholde seg til spillet med upartiske øyne bør han heller ikke anmelde spillet.

 

At den Zelda-anmeldelsen får så mye pes er helt utrolig. Leser folk bare spillsider for å få en bekreftelse på at spillene de heier på (noe som er så idiotisk) er best, i stedet for å være opptatt av å finne gode spill de kanskje ikke vet om fra før? Folk er gale.

Lenke til kommentar

En spill anmeldelse er og blir en anmelders subjektive oppfatning av spillet, så enkelt og greit er det. Her går anmelder tidlig ut, bokstavelig fra første avsnitt og sier klart og tydlig fra om at det er en serie som har og har hatt stor betydning for han gjennom oppveksten som gjør at anmeldelsen ikke vil være objektiv.

 

Får det vel ikke stort mer rent og ryddig en slik dette er gjort i denne anmeldelsen :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En helt meningsløs anmeldelse for andre enn fanboys. Hvis anmelder ikke klarer å forholde seg til spillet med upartiske øyne bør han heller ikke anmelde spillet.

 

Men sier det ikke seg litt selv at direkte oppfølgere appellerer mest til fansen, eller i hvert fall kjenninger av de tidligere spillene? Det har de da alltid gjort.

Hva er poenget med å hoppe rett inn i MGS4 om du ikke har et snev av peiling på hva som foregår i de andre spillene? Du ber jo selv om en mer begrenset spillopplevelse.

 

Jeg synes heller ikke denne anmeldelsen er dårlig på tross av at den er skrevet av en som har fulgt serien godt. Det kommer ganske tydelig frem hvilke deler av spillet utenforstående kan ha glede av, men alt jeg dro opp i første avsnitt blir også veldig godt poengtert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...