Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått en endring i status, sort of. På teslakontoen min er 'neste steg' nå 'Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling.'. :D

 

Fortsatt ingen leveringsdato men jeg kan kanskje vente meg en telefon de nærmeste dagene? Tesla har visst leid Varemessa på Lillestrøm neste måned for et skikkelig utleveringsstunt og neste måned er nå bare en uke unna. :)

Lenke til kommentar

Bare 8 dager til jeg får bilen min! Wohoo!! :D

 

Noen som er heldige... Jeg fikk svar fra delivery i går at de ikke kan estimere noen dato for meg. Nå er det ila Mars. Kjenner jeg begynner å bli litt små irritert :p Kan ikke hente den før 3 mars uansett, men går det ut over Mars blir det trøbbel igjen. Store deler av april er på reis.

 

Kos deg med bilen :)

Lenke til kommentar

Mer detaljer om interiøret, antar det er kopiert fra en pressemelding eller no..

 

https://elbilforum.no/index.php?topic=43793.msg772792#msg772792

 

Standard Interior Includes:

Manual seat and steering adjustment

Cloth seats and base trim

Basic audio

Standard maps and navigation

Center console with storage and 4 USB ports

 

Partial Premium Interior Includes:

12-way power adjustable heated front seats

Premium seat material and trim

Upgraded audio – immersive sound

Standard maps & navigation

LED fog lamps

Center console with storage, 4 USB ports and docking for 2 smartphones

 

Premium Interior Includes:

12-way power adjustable front and rear heated seats

Premium audio – 14 speakers, 1 subwoofer, 2 amps, and immersive sound

Satellite-view maps with live traffic visualization and navigation

In-car internet streaming music & media

Internet browser

Location-aware automatic garage door opener

LED fog lamps

Center console with storage, 4 USB ports and docking for 2 smartphones

 

All Interiors Include:

Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection

Auto dimming, power folding, heated side mirrors

Music and media over Bluetooth ®

Custom driver profiles

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den har jo allerede center console? Men i den nye er det bare ett hull for oppbevaring.

Det betyr vell at de designer noe mer til bilen da bare. Så er spent på hva mer de putter inn. Hull for oppbevaring kan bety litt av hvert det. 

 

Eneste de skulle hatt, som jeg syns mangler siden de skal være "top-notch" angående tech-selskaper rundt biler, så er det jo en HUD/AR implementering. 

Lenke til kommentar

Det betyr vell at de designer noe mer til bilen da bare. Så er spent på hva mer de putter inn. Hull for oppbevaring kan bety litt av hvert det.

 

Eneste de skulle hatt, som jeg syns mangler siden de skal være "top-notch" angående tech-selskaper rundt biler, så er det jo en HUD/AR implementering.

Nei det er ikke noe nytt design, de fjerner bare lokk, oppbevaringsplass for telefon osv for de billige variantene. Det ligger bilder ute av dette. Ser ikke penere ut for å si det slik...

Lenke til kommentar

Har sendt en mail i dag, ang. prisjusteringen, der de har redusert prisen for Dual Motor på 25k. Jeg har ikke fått faktura eller VIN engang, så i mine øyne så bør de justere prisen. Men det er ikke det samme som at de kommer til å gjøre det selvsagt, så spent på hva de sier :)

Lenke til kommentar

Har sendt en mail i dag, ang. prisjusteringen, der de har redusert prisen for Dual Motor på 25k. Jeg har ikke fått faktura eller VIN engang, så i mine øyne så bør de justere prisen. Men det er ikke det samme som at de kommer til å gjøre det selvsagt, så spent på hva de sier :)

Jeg også. Min faktura er 300 kroner billigere som det en får for samme bil +FSD nå(droppet det enn så lenge denne gang). Regner med de bare slenger på fsd gratis til meg så slipper de avbestilling og ny bestilling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...