Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg må se den "live" før jeg bestemmer meg, men den ser ikke styggere ut iallefall! 

så en P live denne uken for første gang. En hvit en. Og jeg liker ikke de svarte "styling" komponentene under lysene. Ser ut som noe i fra temu. Men i svart er den nok fin da det forhåpentligvis blender inn med lakken. 

Skrevet (endret)
23 hours ago, Nimrad said:

Bare jeg som synes Standardmodellen av Model Y så bedre ut i front? 

Enig, jeg kan ikke tenke meg å ha en bil med tversover lysstriper.  Jeg husker ikke hvem som begynte med det, men det er ihvertfall veldig 2020.

Endret av J-Å
Skrevet
J-Å skrev (2 minutter siden):

Enig, jeg kan ikke tenke meg å ha en bil med tversover lysstriper.  Jeg husker ikke hvem som begynte med det, men det er ihvertfall veldig 2020.

Er ihvertfall veldig 1890 å bare ha to lamper på hver sin side av bilen...! :thumbs:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er bilene som sendes ut nå 2026-modell? Ser at mitt understellsnummer har ‘T’ på plassen for modellår, og kodelistene jeg finner går til 2025 som er kodet som ‘S’ så jeg antar det betyr modellår 2026? 

Skrevet
J-Å skrev (7 minutter siden):

Det skal liksom være øynene i bilens ansikt det da. https://youtu.be/L9CDZ9lu6Rs?t=135

Synes ikke argumentet var så godt fremlagt da, og hørtes nesten litt "juvenile" med den "så 2020"-kommentaren. Typisk slik unge fol, sier, når de mangler gode argumenter men vil antyde at det ser gammeldags ut. Personlig så får jeg et "klaske-hånda-i_ansiktet"-øyeblikk når jeg leser slikt.

Det var det jeg mente med kommentaren, siden bilene fra den aller første kom i 1885, har hatt 2 lykter fremme, på hver sin side av bilens front. Selvsagt svart i samme stil, sammen med en smiley for å vise at jeg var litt spøkefull med det innlegget, uten å være for personlig.

Det er altså langt mer moderne med lys i fronten enten det er en som gir inntrykk av et sammenhengende bånd fra side til side (selv om det er brutt opp i moduler), eller opplyst logo eller grill som MB nå kommer med, selv om Skoda var tidligere med sin opplyste crystal face grill".

Skjønte forøvrig ikke hva du prøvde å få frem ved den videoen, som ikke hadde noe med lysene å gjøre, ihvertfall ikke den seksjonen du startet klippet ved (jeg orket ikke se hele). Skal man overtolke det, så kan jeg se at du prøvde å i at jeg hadde en lekkasje i toppen. Men det var så dumt at den kom du ikke så langt med.

Skrevet (endret)
18 minutes ago, Snowleopard said:

Det var bedre! Liker videoen!

Men kan jo se ansikt likevel, dog i mer moderne form...!

Ja, der har vi det, RoboCop - RoboTaxi. Neppe en tilfeldighet, typisk Elon Musk.  Men Robo Cop ser ut til å være fra 1987😉

a759c408-9c76-4dee-bbe4-8e2986ec58be.jpg?auto=format&fit=crop&w=400&dpr=4.5

Endret av J-Å
Skrevet
J-Å skrev (6 minutter siden):

Ja, der har vi det, RoboCop - RoboTaxi. Neppe en tilfeldighet, typisk Elon Musk.  Men Robo Cop ser ut til å være fra 1987😉

Det var den gamle versjonen. Kom vel en film 2 som var i 2014. Men uansett, begge er moderne sammenlignet med 1890-tallet...! 😉😎

image.thumb.png.5dedd1b38611b0c8b17f136fb24f04f8.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...