Gå til innhold

Dette er de 10 gavene ekspertene tror du finner under juletreet i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google home...

Man har da slegge...

 

Ja, det har man heldigvis.

 

Men det er skremmende hvor lite folk er opptatt av sikkerhet og personvern. https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-googles-norske-smarthoyttaler_-_-ikke-en-hvilken-som-helst-husgjest-1.14239760

 

Google Home lagrer faktisk alt som blir sagt. Greitt nok at den lagrer det du sier, men ikke så greitt om den lagrer det gjester, dine barn etc sier.

 

Mulig slegga må være med når jeg reiser på besøk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror heller jeg hadde satt pris på klær osv som gave enn elektronikk. Jeg ønsker ikke å høres pompøs ut, men det er så dyrt for elektronikk, tjenestene henger på for mange plattformer til at folk orker å bry seg, og de vet ikke hva jeg har fra før av.

 

Ingen som ønsker seg et abonnement fra Chili under treet i år da? :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk og "eksperter" gjør seg ofte forskjellige betraktninger. Minnes "Blu-ray" som ble kåret til årets produkt på norsk expo…

Ikke uventet er listen full av proprietært elektrosøppel med skyhøy avanse.

 

Det beste med å få en Google Home/Alexa/… er at du aldri trenger å prate med giveren igjen noensinne!

 

10/10.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det var da merkelig, hele kommentarfeltet virker til å være enig om at Google det vil de ikke ha i hus.

 

Men alle vil ha Androidtelefon, som om det er noe annerledes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, vet du hva... Bortsett fra noen ting som er blitt hintet til og jeg vet er ønsket og litt klær og pynt som jeg også vet passer, så er det meste julekaker og snop jeg har laget selv. Blir personlig og alltid satt pris på. Elektronikk osv. er veldig person- og behovsbetinget og best at folk kjøper selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Google home...

Man har da slegge...

 

Ja, det har man heldigvis.

 

Men det er skremmende hvor lite folk er opptatt av sikkerhet og personvern. https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-googles-norske-smarthoyttaler_-_-ikke-en-hvilken-som-helst-husgjest-1.14239760

 

Google Home lagrer faktisk alt som blir sagt. Greitt nok at den lagrer det du sier, men ikke så greitt om den lagrer det gjester, dine barn etc sier.

 

Mulig slegga må være med når jeg reiser på besøk.

Kanskje du skal droppe slegga og ta med deg foliehatten istedet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...