Gå til innhold

Nye Samsung-mobiler får «busslomme»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller ha en heltrukket ramme i toppen enn en sånn busslomme. Det er ene og alene grunnen til at jeg har valgt å beholde min iPhone 8+ fremfor å kaste bort pengene på en iPhone X(whatever). Min neste telefon blir også en iPhone 8+ hvis den fremdeles er å få tak i av akkurat den samme grunnen. Eller så er alternativet å gå tilbake til den gode gamle 3310en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Infinity O ser ut som en løsning i samme gate som hva Asus forsøker seg med for sin lekkede Zenfone 6, hvor utskjæringen er nesten helt ute på en av kantene."

 

Tror egentlig ASUS sin Zenfone er mer en "Infinity U" løsning.

 

Løsningen til "Infinity O" er vel mer at det er ett hull i skjermen hvor kameraet er, altså at "busslommen" ikke er i kontakt med rammen, men er omringet av skjerm.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha en heltrukket ramme i toppen enn en sånn busslomme. Det er ene og alene grunnen til at jeg har valgt å beholde min iPhone 8+ fremfor å kaste bort pengene på en iPhone X(whatever). Min neste telefon blir også en iPhone 8+ hvis den fremdeles er å få tak i av akkurat den samme grunnen. Eller så er alternativet å gå tilbake til den gode gamle 3310en.

 

Ville du valgt en Iphone med "busslomme" om de hadde kommet med ett av følgende designer/løsninger?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1829700&p=24668069

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare fjerne den nedre rammen å la den andre vaere?

 

Eller lag en version uten selfie kamera. Finnes sikkert noen måte å sette lys/proximity sensor i skjermen.

 

Enig. Lyssensoren i Galaxy Watch er allerede under skjermen så dette har Samsung allerede klart. På Samsung sitt "AMOLED forum" som vart holdt 18. oktober snakket de også mye om hvordan de også kan få mellom annet kameraet under skjermen. Så vi får vel bare vente å

 

www.xda-developers.com/samsung-display-under-display-camera/amp/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg vil heller ha en heltrukket ramme i toppen enn en sånn busslomme. Det er ene og alene grunnen til at jeg har valgt å beholde min iPhone 8+ fremfor å kaste bort pengene på en iPhone X(whatever). Min neste telefon blir også en iPhone 8+ hvis den fremdeles er å få tak i av akkurat den samme grunnen. Eller så er alternativet å gå tilbake til den gode gamle 3310en.

 

Ville du valgt en Iphone med "busslomme" om de hadde kommet med ett av følgende designer/løsninger?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1829700&p=24668069

Kan du ikke lese?!

 

Jeg vil heller ha en heltrukket ramme i toppen enn en sånn busslomme. Jeg dr*ter vel i hva produsenten heter. EOD.

Lenke til kommentar

Kunne de ikke heller gjøre selve telefonen noen millimeter høyere for et lite område, og derved fått plass til kamera, høyttaler og indikatorlampe der uten å gå inn på skjermområdet, dog en lampe som også lyser i ramma når telefonen ligger med "ansiktet" ned? "Lomme" ser bare så utrolig teit ut, og er et langt større kompromiss for min del, selv om det da fører til noen promille mindre andel skjerm av totalt frontareal.

Lenke til kommentar

Tror nok Samsung reklamerer litt subtilt for de telefonene de har til salgs her. Hvis man får brettbar i S11-utførelse, så kjøper kanskje mange busslommefri S9 nå og avventer.

 

Samsung har vært kjent for vakre telefoner siden s2 kom, men på programvare-siden er de fortsatt begredelige. Man får ikke engang lov til å slette apper. Da bryr jeg meg fint om en busslomme kommer i ny og ne. Det er ingenting som er i rute likevel. (harr harr).

Installer https://wiki.lineageos.org/devices/ :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...