Gå til innhold

Blizzard avduket Diablo-spill for mobil – ble møtt med pipekonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

WHUAHAHAHA tidenes. Trodde de skulle avduke diablo4 som er enda mer revva en diablo 3 men dette er jo rekord av idioti fra blizzard.

Tipper de fleste forventet Diablo 2 remake eller noe slikt.

Samtlige diablo fans var vel klar over at det ikke ble annonsert noe Diablo 4 hvertfall.

Diablo 3 var skivebom på alt fra grafikk til dybde så skal sies jeg ikke har fulgt med mye. Blizzard har jeg egentlig gitt opp utenom den 0.5% med håp om at skuta skal snu.Men ser ut til at den bare fortsetter i enda galere retning til og med for nye gamere og mainstreamere som ikke har opplevd glansdagene til blizz.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gamere reagerer som vanlig helt over styr. Er psykopatiske tendenser noen steder. MEN dette kan også sies om fotballsupportere, fans av diverse artister, i politikk etc. Skjer alle steder hvor ting er viktig for folk.

 

Og at Blizzard er så amatører at de klarer å bomme så til de grader er ganske spesielt, hvem er ansatt i pr avdelingen der? Men kan jo være at det er så mange "ikke gamere" som spiller på mobil at det er verdt det. Men da er det jo helt på jordet og tease hardcore fans om et fullverdig spill for så å komme med et mobilspill haha.

Lenke til kommentar

Du er bare ute etter å lage kvalm i et kommentarfelt. Si meg, hvem er det som oppfører seg som barn?

Kom deg av din moralske høye hest.

At endel av dere tar det personlig og tror det handler om å lage kvalme sier sitt. Om dere ikke tåler å høre hvordan noen av dere blitt oppfattet som en gjeng grinete unger så tough luck. Handler ikke om å sitte på noen moralsk hest. Men å fortelle endel som ikke har tydeligvis vokst opp om å skjerpe seg.

 

Å nå snakker jeg ikke kun om dette forumet med generelt. Fjaset endel nå lirer av seg er bare flaut og skammelig. Voksne folk som sutrer å griner som om dem var 8 år og ikke fikk som dem ville.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Du er bare ute etter å lage kvalm i et kommentarfelt. Si meg, hvem er det som oppfører seg som barn?

Kom deg av din moralske høye hest.

At endel av dere tar det personlig og tror det handler om å lage kvalme sier sitt. Om dere ikke tåler å høre hvordan noen av dere blitt oppfattet som en gjeng grinete unger så tough luck. Handler ikke om å sitte på noen moralsk hest. Men å fortelle endel som ikke har tydeligvis vokst opp om å skjerpe seg.

 

Å nå snakker jeg ikke kun om dette forumet med generelt. Fjaset endel nå lirer av seg er bare flaut og skammelig. Voksne folk som sutrer å griner som om dem var 8 år og ikke fikk som dem ville.

Folk som sutrer over at noen sutrer, hva er vitsen...

 

At noen enkeltpersoner går over skaftet er ikke representativt for alle gamere. 100k dislikes på trailer, er å trykke dislike noe kun barn gjør?

 

Blizzard bommet grovt her. Nå må folk "Vote with your wallets".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du bruker ikke en main stage på en convention for gamers til å lansere et jævla mobilspill vettu, det er så drøyt.

 

Dette spillet burde vært bare en sidenotis. Noe ekstra de bare lanserte i det stille. Da hadde ingen laget mye oppstyr.

Veldig sant, men de spillene får ekstremt mye oppmerksomhet når de lager skandaleoppslag som dette. Så det kan hende at det bare et PR-stunt for å få mest mulig dekning. Bloggere lever nesten utelukkende av å ta opp kontroversielle temaer og skape mest mulig blest. Så det viser jo seg at det kan være en effektiv markedsstrategi. Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ja la oss snu det her til å handle om meg og ikke oppførselen til endel av fansen.

Det var egentlig et ærlig spørsmål, det er jo påfallende at du er positivt innstilt til omtrent alt av lanseringer.

Lenke til kommentar

Det var egentlig et ærlig spørsmål, det er jo påfallende at du er positivt innstilt til omtrent alt av lanseringer.

Ja og det ser jeg irriterer endel. Men det er nå slik jeg er jeg liker mye og er åpen for det meste. Spiller på det meste som kan kjøre et spill og det inkluderer da mobil spill. Noe som er jo å banne i kirka for endel...

 

Og så pleier jeg å klage etter jeg har spilt noe. Noe jeg dessverre sikkert kommer til å gjøre med dette spillet da jeg frykter det er gult av mikrotransaksjoner....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det noe du noensinne ikke synes så veldig kult ut ?

Ja la oss snu det her til å handle om meg og ikke oppførselen til endel av fansen.
Problemet er at du mangler selvinnsikt. Du prøver å latterliggjøre fansen eller i dette tilfelle samtlige forumbrukere i denne tråden her, og fortelle dem at de er barnslige. Når innlegget ditt ikke virker et fnugg mer voksent. Synes du virkelig at det er tåpelig av fansen å bli skuffet når de har ventet på et spill i 6 år, og i den siste tiden blitt hypet opp av rykter om at ett nytt Diablospill skal lanseres. Også får de servert noe som ikke lever opp til forventingene i det hele tatt? Er det ikke lov å bli skuffet eller være uenig med deg?

 

Fleste av oss er ikke interessert å bruke tid på mobilspill når vi har konsoller eller pc. Eneste type mobilspill jeg har brukt tid på er Snake, Tetris, Flappy Bird og Plague Inc. Det skal være korte spill du kan like enkelt legge fra deg som du plukker dem opp. Jeg for eksempel er ikke interessert å spille et mobilspill som varer i flere timer. Da drar jeg heller hjem og benker meg foran TV eller en monitor. Mobiltelefon ligger nederst i hierarkiet, lavest underholdningsverdi. Da tror jeg heller hadde dratt ut Nintendo Switchen ut av dockingen framfor å spille på mobiltelefonen, og det har jeg enda til gode å gjøre.

 

Du vil se mange her med samme holdning, og det er ikke rart. Fordi de fleste av oss som er gamere. Har funnet underholdningsverdien i ordentlige spill. Vi er ikke Erna Solberg eller småbarn, vi har reist videre ut mot horisonten og funnet ut at det finnes bedre spill en Bubble Burst og Candy Crush Saga. Og har derfor investert penger i dedikerte enheter, konsoller og datamaskiner fordi vi vet at det er der de gode spillene finnes. Blizzfans på Blizzcon er nettopp konsoll og pcspillere. Det er jo ikke rart at de blir skuffet når de får presentert en kjempetittel på en platform som de overhode ikke interesser seg over. Det er skikkelig skivebom.

 

Jeg tviler ikke på at de kan tjene penger på mobilspill. Problemet er som sagt at de skuffer sin en egen fanskare.

 

EA gjorde samme tabbe med sin Commander&Conquerer lansering i juni. De presenterte det nye C&C, og ingen i salen klappet. Det er et under at disse selskapene ikke forstår det selv, at de bommer stygt når de presenterer mobilspill til "gamere". De eneste som klapper i salen her er de på scenen...

https://www.youtube.com/watch?v=Uz_mcAxtI-M

Takk for at du satt ord på det mange av oss tenker :)

 

Uten å fremstå som barnslig til og med!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Sitter du med fasit på hva som er en voksen reaksjon? Finnes det en?

Jeg for min del forstår godt at fansen er forbanna. Det hadde jeg også vært om jeg ikke hadde gitt opp blue for lenge siden. Heldigvis kommer det nye gode utviklere til.

At du engang spør det spørsmålet er bekymringsverdig. Jeg skjønner fans er skuffet. Men forbanna? Nei det skjønner jeg ikke. Voksne folk som blir forbanna pga ting som det her er ikke voksne. Enkelt å greit. Nå er det ikke Blizzard som lager dette mobil spillet så at vi får noe info om et nytt Diablo spill til PC/konsoll etter hvert er det nok liten tvil om.

Kjekt for deg at du er en følelsesløs robot. Mennesker har følelser. Voksne også. Paradokser finnes overalt i følelseslivet vårt. Vi kan være forferdet over ett mobilspill samtidig som folk sulter i hel som vi driter i.

 

Logikk og rasjonalitet er relative saker når man snakker om menneskesinnet.

 

Likevel er det absurd å påstå at det å få en emosjonell reaksjon over noe man er glad i er barnslig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lenge leve kapitalsimen.

 

Blizzard ser at de kan bruke små penger på å utvikleet mobil spill(som tydelgivis bare er et reskin) men tjene store penger på å selge det på mobil, spesielt vist de kan legge til micro transaksjoner. Så klart gjør de dette, Blizzard er ikke noe bedre enn EA eller UBI, det handler alltid om penger, kunne de tjent like mye penger på å selge papp tallerkner, ville de stoppet å lage spill på dagen. Å lage spill er bare en vei til mer penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig hvor negative folk kan være til noe de ikke har prøvd.

 

Tror det er mer med at Diablo 3 kom i mai 2012, for snart syv år siden. Det er på høy tid vi får høre noe om en eventuell Diablo 4. I august i år fikk vi da også bekreftet via Twitter at de ville annonsere noe om fremtiden til Diablo snart. Etter det var det relativt stille, frem til nå. "Alle" trodde vi endelig fikk Diablo 4, men så viser det seg å være et jævla mobilspill? Strengt tatt betyr ikke mobilspill at det automatisk er dårlig, men det er langt unna det Diablo 4 alle håpet på. Videre kaller de det et "massivt nettrollespill". På mobil? Da kreves en stabil linje og mye dataoverføring, og det er det slettes ikke alle som har, eller kan få. Jeg spiller aldri på mobilen, men har en del på iPad. Men disse er utelukkende offline, fordi iPad ikke kan kobles til nettet utenom wifi.

 

Så ja, skjønner godt at folk er skuffa. Du så jo hvordan det gikk når de endelig annonserte et nytt Command & Conquer... til mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...