Gå til innhold

Viste verdens første brettbare mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg ikke lest nyheter aktører som er først ute med bøybar skjerm i 15år nå?

Nei, du har lest nyheter om prototyper i 15 år.

 

Trodde det var samsung som kom til å komme først med dette konseptet.. tydeligvis ikke.

De er jo det og. Det Samsung har vist er jo mye bedre enn dette. Bare Samsung har litt høyere standard for hva de lanserer.

 

La dette være en lærepenge; Aldri, aldri, aldri patenter noe for kineserne kopierer det bare!

Kina har stjålet patentet på å bøye skjermer? Tror du virkelig at du kan patentere en bøybar skjerm?

Lenke til kommentar

Så var det tykkelsen da, blir veldig lite håndterlig når man får mer enn dobbel tykkelse når man bretter den. Da er det jo faktisk bedre og mer anvendelig med seperat mobil og nettbrett.

 

Og det gjenskinnet i skjermen var ikke bra.

 

Er produkt er ikke nødvendigvis revolusjonerende bare fordi det er noe nytt. Finnes mange gimmicker som har floppet opp gjennom årene. Og selv ser jeg virkelig ikke nyttet med en brettbar mobil, når vi allerede har så tynne nettbrett og mobiler at det ikke tar nevneverdig mer plass enn denne brettbare mobilen.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar

Sikkert veldig smart å brette den andre veien ja...

Det var vel ironi, men hvis de lager en god løsning med stort batteri og mye minne pluss minnekort som brettes andre veien og som jeg har tro på, kan de godt få 20000 av meg. Trenger bare en liten enkel skjerm på fremsiden.

 

Jeg har en moto z med høytaler mod. Tykkelsen og tyngden høytalerene gir gjør den bedre å bruke. Mobilene de siste 10 årene er så lette og tynne at det går utover brukeropplevelsen.

Lenke til kommentar

Så var det tykkelsen da, blir veldig lite håndterlig når man får mer enn dobbel tykkelse når man bretter den. Da er det jo faktisk bedre og mer anvendelig med seperat mobil og nettbrett.

 

Og det gjenskinnet i skjermen var ikke bra.

 

Er produkt er ikke nødvendigvis revolusjonerende bare fordi det er noe nytt. Finnes mange gimmicker som har floppet opp gjennom årene. Og selv ser jeg virkelig ikke nyttet med en brettbar mobil, når vi allerede har så tynne nettbrett og mobiler at det ikke tar nevneverdig mer plass enn denne brettbare mobilen.

Produkter som er så tynne at de blir ubehagelig å bruke

Lenke til kommentar

Woah, en liten "shaker" til forumet først. Godtok å bruke samme e-post-adresse, da ble alt jeg hadde skrevet slettet. Cache? jaja, uansett, en kjærkommen utvikling, mange produkter som kan høste epler her; åpner for at design og komfort kan boltre seg litt friere. U go world. folk vil ha noe så kommer det, jeg er ikke cocky eller arrogant nok til å påstå at de største aktørene innen forbrukselekronikk ikke har peiling på hva de investerer i. så, siden jeg ikke er selvpåskrytt genial, så tror jeg dette har noe for seg. Gjerne arrester meg du som var langt mer kritisk. Jorda er flat dammit! hvordan kunne de ellers funnet modellen som trengs for å lagen en pizza?

Lenke til kommentar
Viste verdens første brettbare mobil

Jeg har selv hatt en såkalt klapptelefon, så en brettbar mobil er ingenting å applaudere. (Legg merke til ordspillet.)

 

Brettbar skjerm, derimot, virker smart. Idet tastaturet kommer opp, er det alltid for lite plass til det som egentlig skal være på skjermen. Her man kan få dobbel skjermstørrelse, mens man fortsatt får telefonen ned i lomma.

 

Skjermen burde definitivt brettes innover, dog. Så kunne det være en mindre status-skjerm på utsiden, slik det også var på min klapptelefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...