Gå til innhold

6gb til 199,- noen bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fortsatt mulig å få dette tilbudet hos OneCall.

 

Ser at Talkmore fortsatt kjører stands og tilbyr 25% rabatt på månedsprisen i et halvt år + 1 GB data på toppen i 12 mnd.

Ice har også stands rundom har jeg lagt merke til, vet noen om de tilbyr noen rabatt ala Talkmore eller OneCall?

Lenke til kommentar

Fortsatt mulig å få dette tilbudet hos OneCall.

 

Ser at Talkmore fortsatt kjører stands og tilbyr 25% rabatt på månedsprisen i et halvt år + 1 GB data på toppen i 12 mnd.

Ice har også stands rundom har jeg lagt merke til, vet noen om de tilbyr noen rabatt ala Talkmore eller OneCall?

Fikk en telefon med tilbud fra ice, tok kontakt med chat rundt en måned senere, og da var det ikke mulig å få de prisene jeg hadde fått via tlf.

Lenke til kommentar

@MariusJS: Hva slags tilbud fikk du om det er lov til å spørre? Var det i forbindelse med utportering? (Winback, som i utgangspunktet ikke er lov)..

Husker ikke nøyaktig nå, men var snakk om at de ringte siden jeg har MBB der, fikk tilbud om totalrabatt dersom jeg var interessert i å ha mobilabo der også, men siden de ikke har eSIM så var det ikke interessant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bra pris dette. Du får 6 GB til prisen av 3 GB hos konkurrenter. Men om det aldri brukt har det ingen hensikt, men hvem vet hva som vil skje i fremtiden ;)

Selv har jeg veldig ujevnt dataforbruk fordelt gjennom året og utnytter prøvetilbud, vervekampanjer og slike utfra når jeg skal feriere siden jeg til hverdags er tilknyttet wifi. Mobil med to simkort gjør meg veldig fleksibel på dataabonnement. Forøvrig synes jeg Happybytes er gull verdt.

Lenke til kommentar

Siden du har logoen til et traktormerke som profilbilde: Er du medlem i en organisasjon tilknyttet landbruket? (for eksempel bondelaget, skogsamvirke osv.)

 

I så fall får du 3GB til 155kr. (194kr ink. mva) Operatør er Telenor.

 

Dessuten har du mange andre pakker å velge i, f.eks:

5gb til 195kr (244kr ink. mva)

15gb til 265kr (331kr)

35gb til 335kr (419kr)

50gb til 395kr (493kr)

100gb til 515kr (643kr)

Endret av LordBendtner
Lenke til kommentar

 

Siden du har logoen til et traktormerke som profilbilde: Er du medlem i en organisasjon tilknyttet landbruket? (for eksempel bondelaget, skogsamvirke osv.)

 

I så fall får du 3GB til 155kr. Operatør er Telenor.

 

Dessuten har du mange andre pakker å velge i, f.eks:

5gb til 195kr

15gb til 265kr

35gb til 335kr

50gb til 395kr

100gb til 515kr

 

 

 

   

 

 

Er dette priser eks mva for bønder med enkeltmannsforetak? Eller inkludert mva for alle medlemstyper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...