Gå til innhold

Stadig flere kjøper iPhoner med større lagringsplass, samtidig som Apple betaler mindre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nei. Da er det mye man må godta at kuttes ut.

 

Bruker til daglig en Motorola E4 Plus som jeg kjøpte inn et par stykker av for ca 1200,- da de var på tilbud.

 

https://www.techradar.com/reviews/moto-e4-plus

 

Har et par dyrere modeller som ligger ubrukt. 

 

For meg så fungerer E4 Plus bedre enn de aller fleste dyrere modeller.

 

Hva er det som ikke fungerer godt nok og hvilken dyrere modell er det som kan konkurrere i forhold til mine behov?

 

(Som først og fremst er batteritid på minimum 4-5 dager, helst en uke og GPS som fungerer problemfritt.) (GPS sensorer må finne sattelittene kjapt og iptelefoni og videosamtale må også fungere feilfritt.)

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Fordelen med iPhone er at alle apper bare er på et sted. Og de viktigste alltid på samme sted. Og om du kjøper et minnekort på 512 MB ,....mister du telefonen så er bildene osv. borte. Apple sin iCloud og backupsystem har lenge vært Android sitt backupsysten overlegent. Og som extra backup har man Google Photos.

Og når det gjelder oppdatering så kommer den samtidig over hele verden. På Android må man enten kjøpe ny tlf for å siste versjon, eller vente 6-9;mnd før den kommer. Og selv etter at den kommer, så er det bare noen få som oppdaterer sin Android tlf. Hvis det er mulig. På iPhone oppdaterer 70-80 % av brukerne....en ting til.

Man kan sende bilder og filmer gratis over hele verden med en iPhone....og dele bilder med AirDrop ...

Etter 5 år med Sony og Samsung så har det vært Apple de tre siste år...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...