Gå til innhold

GUIDE: Elendig mobilnett? Bytt til 3G!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

abrj: Jepp, det har jeg fått med meg. Men det forhindrer ikke trikset fra å virke av og til, og går det tilstrekkelig tregt når det er veldig mange mennesker rundt koster det ingenting å prøve :)

 

Joda det koster. Det koster hvis du kommer igjennom. Og det koster masse tid. Men tid er kanskje ikke så viktig hvis mobilen er en forlengelse av hånden og man sapper på den kontinuerlig nærmest som nevrotiske rykninger. Der finnes medisin å få kjøpt og man KAN få hjelp av vennlige mennesker i lange hvite frakker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

abrj: Jepp, det har jeg fått med meg. Men det forhindrer ikke trikset fra å virke av og til, og går det tilstrekkelig tregt når det er veldig mange mennesker rundt koster det ingenting å prøve :)

 

Jeg synes dette er et gammelt og svært dårlig råd, 3G er slått av flere steder allerede. Og frekvensene tatt i bruk på 4G. Det betyr at med ditt tips havner man på 2G. Videre skal både Telenor og Telia slokke sitt 3G nett innen 2022 var det vel... Så 4G nettene utvikles og blir bedre og bedre.

 

... Og dette tar tid å "styre med".

Og jeg har ennå til gode å oppleve "kø" på 4G.

 

... De gangene det settes ut mobile vogner er jeg ikke kjent med at man setter ut 3G dekning heller, så ved store events vil man ikke få noe utnyttelse.

Ej heller om operatøren har bygget ekstra dekning de slår på - så slår de på flere celler med 4G og ikke 3G :)

 

Mener også å huske at for eksempel Gardermoen er det 4G som er best bygget.

 

.. MEN, kudos for tipset med tanke på utlandet!! Så får du det med i artikkelen, at dette kan hjelpe godt i utlandet, så får folk god hjelp! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...