Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutes ago, Mannen med ljåen said:

Omelette du fromage

Hvis du absolutt insisterer på å skrive fransk (- og det ser ut som om denne retten er en gjenganger -), så kan jeg opplyse om at det heter "omelette au fromage".

Skrevet (endret)

Lyr er jo den beste "seibiffen"

Du kjenner det når du fileterer den hvor mye bedre kvalitet kjøttet holder enn seien.

Tror bare, det er beinene som skremmer dere, fisk er kjempegodt, en må bare vite hva en holder på med, når en fileterer eller renser den for bein.

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 3
Skrevet
Gouldfan skrev (22 timer siden):

Hollaindes gikk bra, berneus neste.

Asparges på tilbud, våren er snart her.

Lyr på menyen.

20260310_175953214.thumb.JPG.8603d4e65cbd0fa001ec49840833be33.JPG20260310_182036614.thumb.JPG.aabbca6d6e5a352632fa5a99372c9225.JPG

Stil over den retten, gratulerer med hollaindesen!

• Liker 2
Skrevet
Maskinfører skrev (42 minutter siden):

Fisk smaker ikke spesielt godt 🤢🤮

Jeg spiser ikke så mye fisk heller, men synes det er sunt. For å spise mer så har jeg en slant hvitvin til som motivasjon og belønning.

Det er en magisk kombo.

Til helgen skal vi ha helstekt kylling og tapas først, det er planlagt på Fredag.

• Hjerte 1
Skrevet
Gouldfan skrev (2 minutter siden):

Jeg spiser ikke så mye fisk heller, men synes det er sunt. For å spise mer så har jeg en slant hvitvin til som motivasjon og belønning.

Det er en magisk kombo.

Til helgen skal vi ha helstekt kylling og tapas først, det er planlagt på Fredag.

Det vakke verst og få Hvitvin for å spise fisk 😀 Fikk ispinne vi Pinup for å spise fisk som guttunge 😉

• Hjerte 1
Skrevet
Gouldfan skrev (På 10.3.2026 den 12.45):

Idag gruer jeg meg litt, for jeg skal prøve meg på en Hollaindes saus til fiskemiddag.

Er det noe og grue seg til a? Er bare og finne oppskrift av Hellstrøm det 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Det vakke verst og få Hvitvin for å spise fisk 😀 Fikk ispinne vi Pinup for å spise fisk som guttunge 😉

Jeg synes fisk er godt, men det koster penger og det meste er best helt ferskt. Men jeg er redd for fiskebein, så det er viktig at den er ordentlig filert.. vel for meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...