Gouldfan Skrevet i går, 11:45 Skrevet i går, 11:45 Idag gruer jeg meg litt, for jeg skal prøve meg på en Hollaindes saus til fiskemiddag. 2
Mannen med ljåen Skrevet i går, 16:37 Skrevet i går, 16:37 (endret) Omelette du fromage med Jarlsberg, bacon og kokt skinke 😻. Måtte bli kvitt ting med dårlig dato. Endret i går, 16:39 av Mannen med ljåen
nebrewfoz Skrevet i går, 16:51 Skrevet i går, 16:51 10 minutes ago, Mannen med ljåen said: Omelette du fromage Hvis du absolutt insisterer på å skrive fransk (- og det ser ut som om denne retten er en gjenganger -), så kan jeg opplyse om at det heter "omelette au fromage".
Mannen med ljåen Skrevet i går, 16:52 Skrevet i går, 16:52 (endret) Det er bevisst. 🙂 Endret i går, 16:55 av Mannen med ljåen 2
Salvesen. Skrevet i går, 16:55 Skrevet i går, 16:55 På grunn av dårlig planlegging måtte jeg ta det jeg fant, så da ble det en slags taco bolle servert i en ikke bolle😅 2
Gouldfan Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Hollaindes gikk bra, berneus neste. Asparges på tilbud, våren er snart her. Lyr på menyen. 3
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fisk smaker ikke spesielt godt 🤢🤮 Kommer an på fisken en spiser det 😛 3
Karltorbj Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Lyr er jo den beste "seibiffen" Du kjenner det når du fileterer den hvor mye bedre kvalitet kjøttet holder enn seien. Tror bare, det er beinene som skremmer dere, fisk er kjempegodt, en må bare vite hva en holder på med, når en fileterer eller renser den for bein. Endret 1 time siden av Karltorbj 3
Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden En slags restefest taco, helt ok men manglet flere elementer 😅 2
Karltorbj Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gouldfan skrev (22 timer siden): Hollaindes gikk bra, berneus neste. Asparges på tilbud, våren er snart her. Lyr på menyen. Stil over den retten, gratulerer med hollaindesen! 2
Maskinfører Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Salvesen. skrev (1 time siden): Kommer an på fisken en spiser det 😛 Nja 😋
Gouldfan Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Maskinfører skrev (42 minutter siden): Fisk smaker ikke spesielt godt 🤢🤮 Jeg spiser ikke så mye fisk heller, men synes det er sunt. For å spise mer så har jeg en slant hvitvin til som motivasjon og belønning. Det er en magisk kombo. Til helgen skal vi ha helstekt kylling og tapas først, det er planlagt på Fredag. 1
Maskinfører Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden (endret) @Salvesen. 😋 0:30 😋 Endret 23 minutter siden av Maskinfører
Maskinfører Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Gouldfan skrev (2 minutter siden): Jeg spiser ikke så mye fisk heller, men synes det er sunt. For å spise mer så har jeg en slant hvitvin til som motivasjon og belønning. Det er en magisk kombo. Til helgen skal vi ha helstekt kylling og tapas først, det er planlagt på Fredag. Det vakke verst og få Hvitvin for å spise fisk 😀 Fikk ispinne vi Pinup for å spise fisk som guttunge 😉 1
Maskinfører Skrevet 19 minutter siden Skrevet 19 minutter siden Gouldfan skrev (På 10.3.2026 den 12.45): Idag gruer jeg meg litt, for jeg skal prøve meg på en Hollaindes saus til fiskemiddag. Er det noe og grue seg til a? Er bare og finne oppskrift av Hellstrøm det 😀
Gouldfan Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det vakke verst og få Hvitvin for å spise fisk 😀 Fikk ispinne vi Pinup for å spise fisk som guttunge 😉 Jeg synes fisk er godt, men det koster penger og det meste er best helt ferskt. Men jeg er redd for fiskebein, så det er viktig at den er ordentlig filert.. vel for meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå