Vokteren Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli I dag ble det stekt andebrystfilet med asparges og soppstuing. Selvfølgelig med en fyldig rødvin til…. 1
Gouldfan Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Nå må det nesten feires med en middag imorgen og en kake.. hurra. 2
Mannen med ljåen Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Tacotallerken. 😻 Hadde mer igjen av alt, unntatt tortillas. Nå var det tomt.
Mannen med ljåen Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Proteinbrød med egg og bacon. 😻 Jeg bruker ikke smør, bacon i panna inneholder baconfett. Eggene stekes oppå baconet så de smelter sammen, og dumpes som en pannekake oppå to brødskiver. Meget enkelt. Slipper å bruke to stekepanner, eller legge baconet til siden. 2 2
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) Meny har datovarer! Nå er det nye kombiskapet fullt. https://meny.no/varer/kylling-og-fjaerkre/kylling/kyllinglar/kyllinglar-7039610005214 Blir kyllinglår med potetsalat og strimlet kål. 😻 Endret 8. juli av Mannen med ljåen
Mannen med ljåen Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli I dag er det Rema som har datovarer. Jeg fikk presset kjøttboller, indrefilet og mørbrad inn i fryseren ved å ta ut noen Rema kyllingnuggets. De skal spises med potetsalat. 1
Mannen med ljåen Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Pizza 😻 Fryseren inneholder mange bunner som var datovare. 1
Dragavon Skrevet 10. juli Skrevet 10. juli Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Pizza 😻 Fryseren inneholder mange bunner som var datovare. Så jæla godt ut, men kunne godt vore meir pepperoni 🥰😋
Mannen med ljåen Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Meny kremet fiskesuppe med hvitløksbrød ved siden av 😻 1
Jalla21 Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli Dragavon skrev (9 minutter siden): Entrecote er best 😋 Det kan være veldig godt, men det er også gode muligheter for å bli skuffet.
Dragavon Skrevet 11. juli Skrevet 11. juli (endret) Jalla21 skrev (5 minutter siden): Det kan være veldig godt, men det er også gode muligheter for å bli skuffet. Eg er nøye på hvilke biter eg tar med meg heim. Eg ser etter at det er skikkelig skåret, og passe tjukk. Det skjer ofte at eg ser etter biff men går uten å kjøpe. Har så langt vore veldig fornøgd med Gilde sin langtidslagrete entrecote. Og så lar eg dei som regel ligge i kjøleskapet til langt over dato. Endret 11. juli av Dragavon 1
Mannen med ljåen Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Pizza med datovarer 😻 Paprikaskinke er like godt på pizza som på smørbrød. 1
Vokteren Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli I dag ble det taco med mais, løk, avokado, salat, rømme, tacosaus, kjøttdeig, revet Jarlsbergost ++. Lettøl til maten pga mindreårige barn til stede. 1 1
xRun Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli (endret) 3 biter av Crispy Sticks Tex-Mex kyllingfilét med en god hjemmelaget kryddersaus og litt pommes frites, og en myk-frossen yoghurt med blåbær til dessert. Nam nam. Her er det fortsatt mer igjen til en annen dag. Endret 12. juli av xRun 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå