Maskinfører Skrevet 26. november Skrevet 26. november Tussi skrev (1 time siden): Det der tør ikke jeg spise hvis jeg skal ut noe sted 😅 Ikke jeg heller 🤣 2
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 18:11 Skrevet torsdag kl 18:11 (endret) Alt det politiske snakket ellers i forumet gjorde meg sulten på kyllingwoke. https://meny.no/varer/middagstilbehor/sauser/asiatiske-sauser/woksaus/woksaus-5010338018269/ Kyllingfilet, wok-grønnsaker og hurtigris, med Pepsi Max. Endret torsdag kl 18:20 av Mannen med ljåen 2
Boing_80 Skrevet torsdag kl 18:35 Skrevet torsdag kl 18:35 (endret) Maskinfører skrev (På 23.11.2025 den 19.04): Pizza 704 Mars med ekstra ost og ekstra kjøttboller med hvit og rød dressing 😀 Vis meg hva slags pizza du spiser og jeg kan fortelle deg hvem du er Endret fredag kl 13:54 av Boing_80 2
Maskinfører Skrevet torsdag kl 19:26 Skrevet torsdag kl 19:26 Boing_80 skrev (49 minutter siden): Vis meg hva slags pizza du spiser og jeg kan fortelle deg hevm du er Ja det må du var god den 2
Boing_80 Skrevet torsdag kl 19:44 Skrevet torsdag kl 19:44 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja det må du var god den Du liker Smurfene og liker å løpe baklengs når ingen ser på. Korrekt? 2 2
Simen1 Skrevet torsdag kl 19:56 Skrevet torsdag kl 19:56 Pasta a la Simen1. Egenkomponert saus-kylling-blanding 4
Maskinfører Skrevet torsdag kl 21:14 Skrevet torsdag kl 21:14 Boing_80 skrev (1 time siden): Du liker Smurfene og liker å løpe baklengs når ingen ser på. Korrekt? Yepp det er rett og slett aldri feil 1 1
Boing_80 Skrevet fredag kl 13:54 Skrevet fredag kl 13:54 Maskinfører skrev (16 timer siden): Yepp det er rett og slett aldri feil Hahaha 😀 2
Maskinfører Skrevet fredag kl 14:00 Skrevet fredag kl 14:00 Boing_80 skrev (6 minutter siden): Hahaha 😀 Hehehe 😀 1
Duriello Skrevet fredag kl 14:05 Skrevet fredag kl 14:05 (endret) Steiker ribbe idag, må prøve før kvelden. 👌 Edit* Faen og, mistenker jeg må ha ny stekeovn. Bra jeg testet nå da iallefall. Trodde den var kokt, men litt grill element noen minutter så ble den helt prima. 👌 Servert med vanlig ribbetilbehør. 😅 Endret fredag kl 16:10 av Duriello 1
Simen1 Skrevet fredag kl 16:02 Skrevet fredag kl 16:02 Lasagne og hvitløksbaguetter! Skikkelig fredagsmat, italiensk stil. 1
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 16:25 Skrevet fredag kl 16:25 (endret) Mannen med ljåen skrev (På 12.11.2025 den 16.38): Hjemme igjen, og savner allerede polsk og ukrainsk mat. Men Rema hadde en interessant vare på tilbud, som måtte prøves. https://www.taga.no/produktnyheter/ Kjøpte broccoli og champinjonger siden det er foreslått. Hadde allerede kuttet kyllingfileten da jeg leste instruksen, som foreslår at den skal være hel. Men angrer ikke på det. NYDELIG! Ble denne i dag også, Rema hadde èn igjen, og den kostet rundt 25 kroner. Anbefaler alle å kjøpe denne om de kommer over den. Den er nydelig. Lå i datohylla med redusert pris, men hadde veldig god dato. Mystisk. I dag brukte jeg opp en skrukkete paprika i tillegg til brokkoli og sjampinjong. Endret fredag kl 17:49 av Mannen med ljåen 1 2
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 13:55 Skrevet lørdag kl 13:55 Wraps fra Rema sin kjøledisk fordi salatbaren var tom. Godt det også, men hadde foretrukket en salat. 2
Salvesen. Skrevet lørdag kl 15:03 Skrevet lørdag kl 15:03 En klassiker i fra studietiden i dag, jankas favoritt. På meg og mini:) julebrus til! 4
Maskinfører Skrevet lørdag kl 16:40 Skrevet lørdag kl 16:40 Mannen med ljåen skrev (På 26.11.2025 den 20.29): Degraderer herved morgenens HHOSPV til å ha vært frokost, ikke middag. Her er dagens middag: Koffeinfri Nescafe, og ikke veldig sterk til dette måltidet. Nei dette tørr vi ikke å spise om vi skal ut @Tussi 2
Tussi Skrevet lørdag kl 16:42 Skrevet lørdag kl 16:42 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei dette tørr vi ikke å spise om vi skal ut @Tussi Nope 😅 men jeg kunne spist det før en flytur 😂 3
Maskinfører Skrevet lørdag kl 16:57 Skrevet lørdag kl 16:57 Tussi skrev (13 minutter siden): Nope 😅 men jeg kunne spist det før en flytur 😂 Nei det er ikke det 😀 hehe ja stakkars medpassasjerer 3
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 12:59 Skrevet søndag kl 12:59 Omelett med sopp og løk, med polsk brød, smør og champignon. 🇵🇱 Og sterk pulverkaffe. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:33 Skrevet søndag kl 17:33 Vi har spist pinnekjøtt med tilbehør til middag i dag.😋😋 3
Maskinfører Skrevet søndag kl 17:34 Skrevet søndag kl 17:34 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi har spist pinnekjøtt med tilbehør til middag i dag.😋😋 Det er godt 😋😋 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå