Maskinfører Skrevet mandag kl 19:35 Skrevet mandag kl 19:35 Iterion skrev (7 minutter siden): Spaghetti og kjøttdeig med tomatsaus, toppet med parmesan og cherrytomater idag Det er digg 😀 1
:utakt Skrevet mandag kl 20:15 Skrevet mandag kl 20:15 Maskinfører skrev (53 minutter siden): Godt 😀 spagetti ? 😀 Nesten. Kjøpte sånne "skruer" i stedet for spaghetti. Er det fusilli det heter? Penne? Jeg husker aldri hva som er hva. Kjøttdeig og pastasaus over. 1 2
Maskinfører Skrevet mandag kl 20:16 Skrevet mandag kl 20:16 :utakt skrev (Akkurat nå): Nesten. Kjøpte sånne "skruer" i stedet for spaghetti. Er det fusilli det heter? Penne? Jeg husker aldri hva som er hva. Kjøttdeig og pastasaus over. Pastaskruer ja godt det også 😀 aner ikke 1
Simen1 Skrevet mandag kl 20:55 Skrevet mandag kl 20:55 (endret) Jeg åt meg så mett av den biffen i går at jeg ikke orket å spise noe før middag i dag. I dag ble det ostesnitzel med ris og salat. Endret mandag kl 21:10 av Simen1 3
Salvesen. Skrevet mandag kl 20:59 Skrevet mandag kl 20:59 ‘Nattmat’, kom over en pakke bacon i datodisken i dag. Klarer ikke la det ligge… og siden jeg drar på jobbreise i morgen måtte det spises. Så da ble den en ‘bakt potet’ med pulver stappe, bacon og mais. Samt litt krydder😅 ser ikke ut, men godt var det:) 1 4
Mannen med ljåen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ultimate chili cheese singel gourmet på Burger King. God, men merker at nesten all fast food smaker likt. Hjemmelaget er bedre. 1
Atib Azzad Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 5 minutes ago, Simen1 said: Fiskesuppe. Smaker mye bedre enn den ser ut. Synes den ser god ut jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå